بازیکن جوان استقلال حضور در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش را یک تجربه بزرگ می‌داند.

صادقی: تیم ملی شانس صعود دارد/کی‌روش دیسیپلین بالایی داشت

به گزارش قدس آنلاین، آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی قطر در حالی انجام شد که با نظر سرمربی تیم ملی برخی بازیکنان جوان و مستعد لیگ برتری نیز در این اردو حضور داشتند که امیر علی صادقی وینگر تیم استقلال یکی از همین بازیکنان بود.

صادقی درباره حضورش در تمرینات تیم ملی به خبرنگار ما گفت: کار کردن زیر نظر آقای کی‌روش تجربه خیلی خوبی بود. ایشان آنقدر بزرگ هست که نیازی به تعریف و تمجید بیشتر ندارد. به شخصه چیزهایی از این مربی یاد گرفتم که تا به حال یاد نگرفته بودم. این حرف را نه بخاطر اینکه به اردوی تیم ملی دعوت شدم، بلکه به خاطر آنکه واقعیت بیان شود، مطرح کردم. در مجموع باید بگویم از نزدیک دیدم کارلوس کی‌روش یک مربی بزرگ با دانش بالا و دیسیپلین عالی است.

او درباره دیدار با نیکاراگوئه که در آن توانست اولین بازی ملی خود را تجربه کند، اظهار کرد: خدا را شکر در دیدار با نیکاراگوئه فرصت بازی پیدا کردم. این اولین تجربه ملی من بود و خیلی خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا با این سن کم یک بازی ملی برای کشورم داشته باشم. از آقای کی‌روش هم ممنونم که چنین فرصتی در اختیار ما بازیکنان جوان قرار دادند. جا دارد از همین جا برای این مربی و بازیکنانش در جام جهانی آرزوی موفقیت و کسب بهترین نتایج را داشته باشم.

صادقی در پاسخ به این سوال که "بر اساس شرایط تیم ملی که از نزدیک در جریان آن قرار گرفته، چقدر برای صعود از گروه احتمال قائل است"، ابراز کرد: طبق شرایطی که از تیم ملی در تمرینات دیدم، معتقدم که آنها پتانسیل صعود از گروه را دارند. انگیزه همه بازیکنان در تمرینات زیاد بود و معتقدم که از برخی شرایط با تیم همراه باشد می‌توانند از گروه خود صعود کنند. سه هم تیمی من یعنی سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی با تیم ملی قطر رفتند که آرزو می‌کنم در این بازی‌ها بدرخشند.

صادقی: تیم ملی شانس صعود دارد/کی‌روش دیسیپلین بالایی داشت

وینگر تیم امید ایران درباره آخرین وضعیت نیمکت این تیم عنوان کرد: در خصوص تیم امید فعلا هیچ خبر خاصی نیست. ظاهرا دیگر آقای مهدوی‌کیا نیستند و قرار شده که یک سرمربی جدید بیاورند. البته من در جریان جزئیات نیستم منتها بر اساس شنیده‌ها و خبرهایی که منتشر شده می‌گویند قرار است سرمربی تیم امید بعد از جام جهانی انتخاب شود. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم چه کسی انتخاب می‌شود. ان‌شاالله که هر چی خیر است اتفاق بیفتد.

صادقی درباره اینکه حضور اردوی تیم ملی و بازی برای این تیم، در ادامه فصل فرصت بازی برای استقلال به دست خواهد آورد یا خیر، پاسخ داد: همیشه سعی می‌کنم بهترین تمریناتم را انجام دهم و در هر بازی که به میدان می‌روم بهترین عملکرد خودم را ارائه دهم. در نهایت همه چیز به تصمیم سرمربی برمی‌گردد که کدام بازیکنان برای تیم بازی کنند و من هم امیدوارم بتوانم نظر آقای ساپینتو را جلب کرده و برای تیم محبوبم استقلال افتخارآفرینی کنم.

بازیکن استقلال در پایان درباره موضوع تکرار قهرمانی گفت: با وجود مربی کاربلدی و کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیتی که داریم قطعا می‌توانیم قهرمانی را تکرار کنیم. همه در این مسیر هم‌قسم هستیم و امیدواریم با رقم زدن این موضوع دل هواداران را شاد کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.