تحلیلگران و ژنرال های رژیم صهیونیستی قدرت موشکی حزب الله لبنان را تهدیدی راهبردی و اساسی برای این رژیم توصیف کرده و گفتند که این موشک ها آنقدر به ما در شمال فلسطین اشغالی نزدیک هستند که فرصت رفتن به پناهگاه نخواهیم داشت.

موشک های حزب الله فرصت رفتن به پناهگاه نمی دهد/ آنها بیخ گوش ما هستند

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه صهیونیستی جروزالیم پست امروز یکشنبه در مطلبی به قلم «نویل تیلر» تحلیلگر صهیونیست نوشت که تل آویو باید زرادخانه موشک های نقطه زن حزب الله لبنان را یک تهدید راهبردی بزرگ برای خود در کنار برنامه هسته ای ایران بداند.

این تحلیلگر افزود که نیروهای حزب الله اخیرا فعالیت خود در مرز لبنان با فلسطین اشغالی را گسترش دادند . آنها از جمله دهها مرکز رصد و دیده بانی ایجاد کردند و گشت زنی های خود را افزایش دادند و به طور علنی، تحرکات نیروهای رژیم صهیونیستی را رصد و مستندسازی کردند.

وی نوشت که حزب الله در مرز حضور دارد بنابراین برای همه چیز باید آماده شویم زیرا خطر و تهدید بسیار جدی است و هرگونه حمله غیرمنتظره در میانه درگیری ها با سوریه منجر به درگیری بزرگی در لبنان خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی جروزالیم پست در ادامه در مورد تهدیدات کنونی حزب الله علیه رژیم صهیونیستی به نقل از یک ژنرال صهیونیست نوشت: ما می دانیم آن ها - نیروهای تیپ رضوان حزب الله - اینجا هستند و اگر موشک داشته باشند ما زمان کافی برای رفتن به پناهگاه ها نخواهیم داشت زیرا شهرک (صهیونیست نشین) المطله (در شمال فلسطین اشغالی) به مرز (با لبنان)بسیار نزدیک است.

این ژنرال صهیونیست تاکید کرد: آنها (حزب الله) بسیار نزدیک هستند، ما می دانیم. حزب الله می تواند علاوه بر هدف قرار دادن شهرک المطله با موشک ،از سه یا چهار محور به ما حمله کند.

روزنامه صهیونیستی جروزالیم پست در پایان نوشت که نیروهای حزب الله در سوریه تجربه اندوخته اند و آنها از استقلال زیادی برخوردار هستند و قدرت آتش بیشتری دارند و از مراکز رصد و دیده بانی و تشکیلات جنگی بهره می برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.