دبیر استانی جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور گفت: به دلیل استقبال گسترده شرکت کنندگان و تقاضای تمدید مهلت زمان ارسال آثار تا پنجم بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره شمالغرب ۵ روز تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، حبیب احمدی اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد قطعی‌های مکرر اینترنت به دلیل برگزاری کنکور سراسری بودیم که برخی از همکاران موفق به ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نشدند

وی خاطرنشان کرد: این مهلت تعیین شده آخرین فرصت برای افرادی هست که تاکنون موفق به ارسال آثار نشده اند و به هیچ وجه این مهلت تمدید نخواهد شد.

عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ اثر از استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی و شرقی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که کمترین تعداد آثار ارسالی مربوط به استان اردبیل هست.

وی با تاکید بر اینکه بضاعت استان اردبیل با توجه به کیفیت و کمیت رسانه‌ها بیشتر از آثار ارسالی است، از همکاران رسانه‌ای خواست؛ اهتمام لازم را در مشارکت و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را داشته باشند.

احمدی محورهای بخش اصلی جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شمال غرب در تبریز را شامل «فرصت ها و چالش‌های اقتصادی، رویدادهای فرهنگی و هنری، ظرفیت‌ها و چالش‌های سیاسی – اجتماعی استان‌های شمالغرب و فرصت‌ها و چالش‌های فراروی ساخت تمدن نوین اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اعلام کرد.

بازرس خانه مطبوعات کشور اضافه کرد: محورهای بخش ویژه جشنواره نیز شامل «تولیدات رسانه‌ای پیرامون تحقق شعار سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و «ظرفیت ها و چالش‌های منطقه‌ای شمالغرب با محوریت وضعیت ژئوپلیتیک قفقاز و تحولات اخیر آن و نقش استان‌های شمالغرب در روابط جمهوری اسلامی و کشورهای قفقاز، دیپلماسی شهری و منطقه‌ای و …» است.

احمدی محورهای ارائه آثار به جشنواره را شامل تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش تصویری، کاریکاتور، طنز چندرسانه ای "الف- فیلم ب- اینفوگرافی ج – موشن گرافی " و صفحه آرایی عنوان کرد.

وی شرایط شرکت در جشنواره را یادآور شد و بیان کرد: آثار ارسالی باید از ابتدای آذر ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان پنجم بهمن سال ۱۴۰۱ در مطبوعات محلی، نشریات سراسری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز منطقه شمالغرب منتشر شده باشند.

دبیر استانی جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شمالغرب تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار تولیدی خود در فاصله اول آذر ۱۴۰۰ تا ۵ بهمن ماه سال جاری را در محورها و قالب‌های اعلامی در سامانه متمرکز جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://pressfestival.ir بارگذاری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.