مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: یک هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در این استان فعال هستند که به فراخور نیاز سازمان‌ها و نهادهای دولتی این گروه‌ها به کمک آنها می‌آیند.

۱۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعال است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین همدان ، سردار مهدی فرجی فرجی در آیین برخی طرح های محرومیت زدایی از سوی گروه های جهادی در همدان اظهار داشت: نیروهای جهادی در جبهه مقاومت، کمک به زلزله زدگان، کمک به تهیه تبلت برای فرزندان خانواده‌های محروم، در شرایط کرونا و دیگر عرصه ها ورود پیدا می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآوری کرد: در بحران آب خوزستان بیش از ۲۰۰ تن آب به همت گروه‌های جهادی استان همدان به خوزستان ارسال شد.

سردار فرجی اضافه کرد:اعضای گروه‌های جهادی با صداقت پا به کار هستند و با حضور در گروه‌های جهادی خاطرات جبهه و جنگ تداعی می‌شود.

سردار فرجی با اشاره به خاطراتی از سردار همدانی خاطرنشان کرد: این شهید برنامه های زیادی داشت که یکی از کارهای نیمه کاره وی راه اندازی صندوق قرض الحسنه بود.

وی عنوان کرد: باید برای فعالیت گروه های جهادی نظیر گروه شهید همدانی در راستای عمران و آبادانی استان حمایت های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: مهمترین راهبرد و هدف از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و روستاها بر اساس نیاز آن منطقه و در مسیر عدالت اجتماعی و رفع محرومیت ها است.

از دیگر اهداف مهم اعزام گروه های جهادی به مناطق دورافتاده علاوه بر زیباسازی و مرمت مساجد و ساخت مسکن، خدمت‌رسانی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی آموزش و کارآموزی متناسب با اقتصاد روستاها در حوزه های مختلف به ویژه دامداری و کشاورزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.