نماینده مردم کوهرنگ با اشاره به وضعیت شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: تجهیزات لازم از چند استان فرستاده شده است و برای تعدادی هم مجوز دادند که استانداری خرید کند که کارهای مربوط به آن در حال انجام است.

نماینده مردم کوهرنگ: ۲۰۰ روستا گرفتار برف و کولاک هستند
به گزارش قدس آنلاین، قدرت الله حمزه شلمزاری در رابطه با اخرین وضعیت شهرستان کوهرنگ که گرفتاردر برف و کولاک هستند، اظهار کرد: هم استان چهار محال بختیاری و هم استان های همجوار بسیج شدند تا به مردم گرفتار در کولاک کمک کنند و وزیر کشور هم در راه استان است تا از نزدیک به وضعیت این شهرستان رسیدگی کند.

وی در خصوص جابه‌جایی مردم این شهرستان، اظهار کرد: بحث جابه‌جایی مردم خیلی مطرح نیست، چراکه 200 روستا گرفتار این برف و کولاک هستند و نمی توان این جمعیت را به دیگر روستاهای همجوار برد و برف در حدی است که امکان جابه‌جایی در این سطح گسترده وجود ندارد و باید کمک کرد تا زندگی به حالت عادی باز گردد.

نماینده مردم کوهرنگ در خصوص سفر وزیر کشور به این استان، اظهار کرد: وزیر کشور دیشب با هواپیما عازم استان بود؛ اما به دلیل وضعیت نامساعد جوی برگشت و الان از راه زمینی عازم است.

شلمزاری در خصوص ارسال تجهیزات برای بازگشایی راه های مسدود شده شهرستان، گفت: تجهیزات لازم از چند استان فرستاده شده است و برای تعدادی هم مجوز دادند که استانداری خرید کند که کارهای مربوط به آن در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.