جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عزت و اقتدار ایران مدیون خون شهدا و ایثار خانواده آنان است.

جانشین فرمانده کل سپاه: عزت ایرانی اسلامی مدیون شهداست

به گزارش قدس آنلاین سردار علی فدوی جمعه در جریان آیین بزرگداشت شهید حسین خرازی که در شهر دارخویین برگزار شد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت روز پاسدار و جانباز افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله، برای پیشرفت و تحقق آرمان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی اظهار داشت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفان است و در مسیر خدمت رسانی در بخش‌های مختلف شتابنده، حرکت خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز مقتدر و بالنده پیش می‌رود گفت: دشمن لحظه ای از دشمنی علیه نظام انقلاب اسلامی دست برنمی دارد اما با بصیرت امت اسلامی ایران اهداف پلید آنها به جایی نمی‌رسد.

وی افزود: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمنان است و اکنون دشمنان با انحراف کشاندن جوانان و زنان به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و باید مراقب بود.

سردار فدوی از شهید خرازی بعنوان پاسدار انقلاب و اسلام یادکرد و گفت: شهید خرازی پاسدار کامل بود و پیرو ولی خود امام خمینی(ره) بود و چون دل و عملش در راه خدا بود محبت ایشان در دل تک تک رزمندگان جای داشت.

وی بیان کرد: شهید خرازی بعنوان فرمانده لشکر یک الگوی به تمام معنی بود و با رشادت وی لشکر امام حسین(ع) موفقیت‌های بزرگی در هشت سال جنگ تحمیلی بدست آورد.

سردار فدوی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد گفت: مسیر شهدا از جمله شهید خرازی همچنان ادامه دارد و اگر این راه ادامه نداشت، ایران برابر تحریم‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نابود شده بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به احداث میعادسراس فرهنگی و تربیتی در دارخویین گفت: این محل جهت انتقال رشادت رزمندگان اسلام به نسل امروزی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه چنانچه سنگ بنای مدیریت و پیشرفت ما در کشور بر پایه اخلاص نهاده شود با اطمینان نتیجه خواهیم گرفت افزود: با استقرار حکومت پهلوی در این کشور زمینه غارت ثروت ملی ما رقم زده شد، توطئه‌ ها و اقدامات مخربی که پس از پیروزی انقلاب هم با هدف از بین بردن ارزش‌های انقلاب خاموش نشد و حالا به جایی رسیده که شعار پس گرفتن ایران را می‌ دهند، اما به لطف الهی همواره حق پیروز بوده و پیروز خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.