مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان رضوی از نتیجه بررسی اولیه تیم های ارزیاب در چهار روستای زلزله زده قوچان خبر داد و گفت: تا این لحظه خسارتی گزارش نشده است.

زلزله ۴/۲ ریشتری قوچان تا این لحظه خسارتی نداشته است

محسن نجات در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان، اظهار کرد: همانطور که مستحضر هستید ساعت ۱۷ و ۳۸ دقیقه امروز زلزله ای به بزرگی ۴/۲ ریشتر در شهرستان قوچان به وقوع پیوسته است که عمق آن ۶ کیلومتر برآورد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان رضوی افزود: با توجه به آماده باش فوری ستاد بحران شهرستان قوچان و اعزام تیم های ارزیاب به منطقه، تا این لحظه روستاهای جنیدآباد، گل میم، بیش آقاچ و کلوخی ارزیابی شده و الحمدلله تا این لحظه در گزارش اولیه نکته ای از خسارات احتمالی نداریم.

وی عنوان کرد: با توجه به به اینکه شدت زلزله زیاد بوده احساس رعب و وحشت در بین مردم منطقه و روستاهای همجوار داشتیم اما تیم های ارزیاب امداد و نجات جمعیت هلال احمر و تیم های عملیاتی در منطقه حضور دارند و با همکاری فرماندار و ستاد بحران شهرستان همه موارد تخت کنترل است.

نجات با تاکید بر حضور تیم های ارزیاب و امدادی در منطقه، اظهار امیدواری کرد:  امیدواریم با عنایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پس لرزه ای نداشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.