انتخابات

فصل سوم «پوست شیر» می‌توانست یک شکست بزرگ برای سازندگانش باشد اما نبود. پربیننده‌ترین سریال جنایی این روزهای شبکه نمایش خانگی همچنان نفسگیر و قصه‌گو پیش می‌رود.

درباره قسمت ششم فصل سوم سریال «پوست شیر»/ همچنان نفسگیر و قصه‌گو

به گزارش قدس آنلاین، با آغاز فصل سوم «پوست شیر» و پس از اینکه دختر نعیم، زنده پیدا شد و جلو چشم خانواده و عزیزانش به قتل رسید، هیجان ماجرا بیشتر شد. گره‌هایی که درباره یک قاتل روانی در داستان ایجاد شده بود فقط با جوریدن در گذشته نعیم گشوده می‌شد و سازندگان سریال به‌خوبی توانستند از پس پیوند این جنایت به یک کینه قدیمی برآیند.

پنج قسمت فصل سوم تا پیدا شدن منصور، ضرباهنگ خوب و تعلیق بالایی داشت. محب مشکات و نعیم مولایی به هر دری زدند تا سرنخی از قاتل بیایند و بالاخره موفق شدند قاتل دخترشان که هیچ ردی از خودش در صحنه قتل به جا نگذاشته بود را بیابند. برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد که ممکن است سازندگان به فصل سوم آب ببندند و ماجراها را کش دهند ولی به مدد فیلم‌نامه چفت و بست‌دار، بازی‌های خوب و جاندار بازیگران و کارگردانی ماهرانه و دیدنی، تعلیق و کشش ماجراها در این فصل هم بالا بود.

در پایان قسمت پنجم و با دستگیری منصور، این ظن وجود داشت که دست فیلمساز خالی شده و دیگر برگ آسی برای رو کردن ندارد اما قست ششم «پوست شیر» که دیروز پخش شد مخاطبان را با شخصیت جدیدی روبه‌رو کرد که قصه پیچیده و جذابی برای تعریف کردن دارد. سازندگان سریال با قسمت ششم نشان دادند هنوز دستشان برای قصه‌گویی پر است.

شخصیت منصور، بیننده را یاد هانیبال لکتر، قاتل روانی فیلم «سکوت بره‌ها» می‌اندازد و بازی زیرپوستی و دیدنی مجتبی پیرزاده، نشان از توانایی این بازیگر دارد. آخرین همکاری پیرزاده با برادران محمودی به فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» برمی‌گردد و این بار حضور او در قسمت‌های پایانی فصل آخر «پوست شیر» حکایت از بازی در یک نقش ماندگار برای او دارد. برادران محمودی با برگ برنده «قصه منصور» و شخصیت پیچیده این قاتل می‌توانند پایانی درخشان برای سریالشان بسازند. باید منتظر دو قسمت پایانی این سریال و انداختن برگ آس سازندگان آن ماند.

خبرنگار: زهره کهندل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.