پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال فرصت جبران دارد و باید با قدرت بازی‌های آینده خود را برگزار کند.

فنونی‌زاده: پرسپولیس خوب نبود، استقلال بد بازی کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی فنونی‌زاده در حاشیه بازی استقلال و پرسپولیس که با شکست یک بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: غرور، بازیکنان استقلال را گرفته بود و همین موضوع باعث شد تا آبی‌پوشان در این بازی شکست بخورند.

وی افزود: پرسپولیس در این مسابقه خوب نبود استقلال بد بود. قرمزها در روز بد شاگردان ریکاردو ساپینتو به برتری دست پیدا کردند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: باید مربیان استقلال تیم را جمع می‌کردند که این کار را انجام ندادند، بازیکنان هنوز در غرور پیروزی پرگل مقابل هوادار بودند.

فنونی‌زاده تصریح کرد: وقتی آرمان رمضانی وارد زمین شده است چرا به بازی زمینی اصرار داشتند؟ باید از کناره‌ها سانتر می‌کردند تا این بازیکن از قدرت سرزنی خود استفاده کند.

وی تاکید کرد: هنوز قهرمانی برای استقلال از دست رفته است و تیم قهرمان در هفته پایانی لیگ برتر مشخص خواهد شد، استقلال فرصت جبران دارد و باید با قدرت بازی‌های آینده خود را برگزار کند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: حق این تیم جوان که در این فصل بهترین نمایش‌ها را انجام داده است قهرمانی در لیگ برتر است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.