رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: به طور کل تبلیغ و تبیین مهم است اما در این زمان بیش از دیگر زمان ها هنگامه تبیین است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: این زمان بیش از دیگر زمان ها هنگامه تبیین است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: به طور کل تبلیغ و تبیین مهم است اما در این زمانه بیش از دیگر زمان ها هنگامه تبیین است.

وی با اشاره به اینکه از ضعف تبیین و تبلیغ صدمه می‌بینیم، افزود: عزم خود را جزم کرده و این امر اهم را جدی گرفته‌ایم منتها باید به سمت خلاقیت و گره گشایی در حوزه تبیینی حرکت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به بیان برخی از اقدامات و خلاقیت های صورت گرفته در حوزه تبیین و آگاه سازی جامعه اشاره کرد و گفت: باید خلاقیت در این حوزه به خرج داد و با دغدغه مندی و عزم راسخ در این مسیر گام برداشت.

قمی با اشاره به بازخورد برنامه های مختلفی همچون عمومی شدن برگزاری جشن شکوفه ها برای دخترانی که واجبات دینی بر آنها واجب شده و به سن تکلیف رسیده اند، افزود: خوشبختانه این جشن به صورت گسترده در نقاط مختلف کشور و در مرکز کشور با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد و بازخوردهای بسیار خوبی هم داشت.

وی به برنامه قرآنی محفل اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه مخاطبان فراوانی در داخل و خارج از کشور دارد و شوق خانواده ها را برای فرستادن فرزندانشان به سمت مباحث قرآنی برانگیخته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه وظیفه سنگینی برعهده داریم براساس آنچه رهبری بر دوشمان گذاشته اند که باید جهاد تبیین صددرصد جمعیت کشور را پوشش دهد، یادآور شد: همه حقایق باید برای تمام مردم مانند روز روشن شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.