۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 870014

گویا هانس یواخیم واتسکه می‌خواهد استراتژی‌ای را برای فروش جود بلینگام دنبال کند که بتوانند بیش‌ترین درآمد ممکن را به دست بیاورند

دورتموند از ۱۵۰ میلیون یوروی خود کوتاه نمی‌آید

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که گفته می‌شود جود بلینگام و رئال مادرید با یکدیگر به توافق رسیدند اما به نظر می‌رسد این باشگاه اسپانیایی کار سختی در مذاکرات با دورتموند خواهد داشت.

هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل دورتموند در حال طراحی یک استراتژی برای فروش جود بلینگام است که در مرحله اول آن، او نمی‌خواهد از قیمت درخواستی و ۱۵۰ میلیون یورویی‌شان کوتاه بیاید. توجیه آن‌ها برای این موضوع نیز واضح است. رئال مادرید ۲۰+۸۰ میلیون یورو برای بازیکنی مانند اورلین شوامنی هزینه کرد که ارزش کم‌تری از این مبلغ دارد و همچنین چلسی نیز چند ماه پیش برای انزو فرناندز، ۱۲۰ میلیون یورو به بنفیکا پرداخت کرد. با وجود این نمونه‌ها و مثال‌ها، دورتموند قصد دارد روی مبلغ درخواستی خود پافشاری کند.

واتسکه به دنبال این است که یک مناقصه بین باشگاه‌های علاقه‌مند به بلینگام ایجاد شود. بنابراین، دورتموند پیشنهاد ۲۰+۱۰۰ میلیون یورویی رئال مادرید را رد خواهد کرد و منتظر پیشنهادات بالاتر از سوی دیگر باشگاه‌ها مانند منچسترسیتی و شاید هم لیورپول خواهد ماند.

با اینکه بلینگام می‌خواهد به مادرید برود اما از آنجایی که قراردادش تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد، زنبورها می‌توانند او را برای یک فصل دیگر نیز حفظ کنند. اما در تابستان سال ۲۰۲۴ و برای جلوگیری از جدایی او به صورت رایگان، مجبور به فروش بازیکن خود خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.