سرپرست کاروان جاده ولایت مسیر پیش روی دوندگان کاروان جاده ولایت را ٢ هزار و ٣٠٠ کیلومتر دانست و گفت: این دوندگان تمام مسیر را به عشق حضرت رضا(ع) طی خواهند کرد و از شهرستان های هفت استان عبور می کنند.

عاشقانی که ٢ هزار کیلومتر را پیاده طی می‌کنند

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: حرکت کاروان ولایت در جاده ولایت از سال ١٣٨٩ تاکنون در حال انجام است و امسال نیز ١۵ دونده از شهرهای مختلف ایران در این کاروان حضور دارند.

سرپرست کاروان جاده ولایت در بیان اسامی و فراوانی دوندگان در استان‌های کشور اظهار کرد: محمد حیدری، سیدرضا رضوی، محمد فانی، حمیدرضا شیبانی، حیدرعلی ساقی، احمدرضا صبوری، محمدجواد کسرایی، عباس صادقی زاده، علی اصغر قدمگاهی، نورمحمد جهانگیری از خراسان رضوی، محمد و محمود دهقانپور از یزد، علیرضا علی‌نیا از خراسان جنوبی، مصطفی پهلوانی از تهران، و نوروز علی خاکسار از فارس اعضای این کاروان هستند.

وی مسیر پیش روی دوندگان کاروان جاده ولایت را ٢ هزار و ٣٠٠ کیلومتر دانست و خاطرنشان کرد: این دوندگان تمام مسیر را به عشق حضرت رضا(ع) طی خواهند کرد و از شهرستان‌هایی که در هفت استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و در نهایت خراسان رضوی هستند عبور می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه در این کاروان از ۴٠ ساله تا ٧٠ ساله حضور دارند، گفت: این گروه، گروه پیشکسوتی است اما به عشق حضرت رضا(ع) اعضای آن خسته نمی‌شوند و با تمام عشقی که دارند در جاده ولایت که مسیر امام رضا(ع) از کربلا بوده را طی می‌کنند.

سرپرست کاروان جاده ولایت بیان کرد: کاروان جاده ولایت حرکت خود را از ۲۹ اردیبهشت ماه از شلمچه آغاز کرده‌اند و ٨ خردادماه به مشهدمقدس می‌رسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.