شاگردان مایکل مالون با برتری در دیدار چهارم سری فینال دنور را برای نخستین بار به مقام قهرمانی NBA رساندند.

تاریخ‌سازی شاگردان مالون کامل شد؛ دنور بر بام بسکتبال حرفه‌ای جهان

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین تقابل دوی تیم بسکتبال دنورناگتس و میامی‌هیت در شرایطی از ساعت ۴ بامداد آغاز شد که شاگردان مایکل مالون با کسب چهارمین پیروزی سری فینال برای نخستین بار به مقام قهرمانی NBA دست یافتند.

در این بازی که در سالن بال‌آرنا برگزار شد، میزبان ۹۴ بر ۹۸ به پیروزی رسید تا دنورناگتس برای نخستین بار بر فراز قله بسکتبال حرفه‌ای جهان قرار بگیرد.

همانطور که انتظار می‌رفت بازهم نیکولا جوکیچ ستاره صربستانی دنور عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و با کسب ۲۸ امتیار، ۱۶ ریابند و ۴ پاس گل بهترین بازیکن میدان بود، در آن سو نیز جیمی باتلر ۲۱ امتیار، ۳ ریباند و ۵ پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

دو تیم پیش از این ۴ بار به مصاف هم رفته بودند که ۳ بار دنورناگتس پیروز شده و یک بار نیز میامی‌هیت تیم برنده میدان بوده است. نخستین جدال دو تیم ۱۰۴ بر ۹۳ به سود دنور خاتمه یافت اما میامی در بازی دوم موفق شد ۱۱۱ بر ۱۰۸ شکست قبلی را جبران کرده تا کار به تساوی کشیده شود. در تقابل سوم دنور بازهم پیروز شد و این بار ۱۰۹ بر ۹۴ میامی را از پیش رو برداشت، چهارمین جدال دو تیم با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۵ بازهم به سود دنور خاتمه یافت تا در کل نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان مایکل مالون شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.