سخنگوی دستگاه قضا از دسیسه ناجوانمردانه پلیس سوئد برای تخلیه اطلاعاتی و سواستفاده از خانواده حمید نوری برای فشار بر وی در دادگاه پرده برداشت.

ماجرای دسیسه پلیس سوئد برای تخلیه اطلاعاتی و سواستفاده از خانواده حمید نوری

قدس آنلاین، مسعود ستایشی از دسیسه ناجوانمردانه و توطئه برنامه ریزی شده پلیس سوئد با استفاده از یک نیروی ایرانی تبار خود برای نزدیک شدن و تخلیه اطلاعاتی حمید نوری و خانواده وی و استفاده از این اطلاعات در دادگاه بر علیه وی پرده برداشت.

سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین شرایط حمید نوری با اشاره به بیماری چشمی وی و محرومیتش از دسترسی به پزشک، حتی استفاده از عینک طبی با وجود خطر کوری وی گفت: من نمی‌دانم که ممنوعیت دسترسی آقای حمید نوری با پزشک بر اساس کدام موازین حقوق بین الملل سازگاری دارد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته دوازدهمین دادگاه ایشان برگزار شد و وکلای ایشان در دادگاه اتهامات  را رد کردند و مشخص شد در مدتی که نوری در بازداشت بوده یک فردی به نام امید که نیروی پلیس سوئد است با هدف معین و برنامه ریزی دقیق در این زمینه سعی کرده  که با وی و خانواده او  مرتبط شده و با جلب اعتمادی که صورت گرفت مبادرت به تخلیه اطلاعات آقای حمید نوری  و خانواده او کرده است و در اختیار دادستانی سوئد قرار داده است. همین امر اساسا اصل بی طرفی پلیس سوئد به صورت مکرر نقض شده است.

ستایشی گفت: آنچه واضح است آقای حمید نوری با دسیسه ناپاک ترین افراد بشریت (منافقین) گرفتار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.