جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی نسبت به جنایات امروز شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان دادند.

واکنش حماس و جهاد اسلامی به جنایات صهیونیست‌ها در «ترمسعیا»/صهیونیست ها تاوان خواهند داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنایات امروز شهرک‎نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا واقع در شمال رام‌الله واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه خود اعلام کرد: تعرض شهرک‌نشینان تروریست و تا بن دندان مسلح، به روستاها و شهرهای فلسطین و ایجاد رعب و وحشت که نمونه آخر آن عصر امروز در روستای ترمسعیا با سوزاندن نزدیک به ۳۰ خانه، ده‌ها خودرو و زمین‌های کشاورزی به وقوع پیوست، اقدامی خطرناک و تنش‌آفرین و جنایتی وحشتناک است که با تشویق و حمایت کابینه این رژیم اشغالگر و نژادپرست به وقوع می‌پیوندد و مسئولیت کامل پیامدهای این اقدام به عهده آنان است.

حماس تأکید کرد: تداوم سیاست ترور و تجاوز از سوی کابینه این رژیم اشغالگر و نژادپرست با هدف کوچاندن ملت فلسطین و یهودی‌سازی سرزمین ما، تنها با پایداری بیشتر، افزایش مقاومت و رویارویی با اشغالگران و شهرک‌نشینان در تمامی کرانه باختری اشغالی روبرو خواهد شد.

جنبش حماس تأکید کرد: اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها ملت قهرمان ما را نخواهد ترساند.

جهاد اسلامی: اشغالگران بهای جنایات خود در ترمسعیا را خواهند پرداخت

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی اعلام کرد: اجرای سیاست‌های تروریستی از سوی اشغالگران و شهرک‌نشینان در قبال ملت فلسطین به خیال از بین‌بردن روحیه مقاومت در میان آنان به نتیجه نخواهد رسید. اشغالگران و شهرک‌نشینان بهای سنگینی را برای این جنایات پرداخت خوهند کرد.

وی افزود: اشغالگران از طریق حمایت از شهرک‌نشینان قصد دارند که سیطره خود را بر کرانه باختری تحمیل کنند؛ اما اجرای سیاست تخریب و تجاوز و تروریسم از سوی آنان در حق ملت ما، هیچ چیز را در معادله مقابله و مقاومت تغییر نخواهد داد. مقاومت تا اخراج کامل اشغالگران از فلسطین به مبارزه ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.