ملی‌پوش مطرح بوکس ایران با بیان اینکه امیدوار است در بازی‌های آسیایی دوباره اسیر ناداوری نشود، گفت: سختی کارمان در بازی‌های آسیایی قابل توصیف نیست.

شه‌بخش: امیدوارم دوباره در حقم نامردی نشود/ سختی کارمان در هانگژو قابل توصیف نیست

دانیال شه‌بخش در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی بوکس به‌منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: مبارزات انتخابی درون اردویی عصر روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شد تا ترکیب تیم تاحدودی برای حضور در هانگژو مشخص شود.

وی افزود: این بازی‌های برای ایران و تمامی کشورهای قاره آسیا مهم است و امیدوارم ما نیز بتوانیم برای کاروان ایران بُزرگ در هانگژو، افتخار آفرینی کنیم.

شه‌بخش بیان کرد: وزن مبارزاتی من ۶۰ کیلوگرم است، اما بازی‌های آسیایی تنها در هفت وزن برگزار می‌شود و من باید در ۵۷ کیلو روی رینگ بروم. وزن کم کردن واقعا دشوار است البته به این سختی‌ها عادت دارم. رقابت سنگین و بسیار سختی است چراکه گزینشی المپیک محسوب می‌شود و برای بوکس ایران بسیار مهم خواهد بود. نه تنها من، بلکه امیدوارم همه بچه‌ها بتوانند با کسب مدال، به سهمیه المپیک پاریس برسند.

دارنده تنها مدال جهانی بوکس ایران، ادامه داد: رقابت در قاره آسیا سخت بود و اکنون سخت‌تر هم شد و باید بگویم دشواری کارمان در هانگژو، قابل توصیف نیست. با نگاهی به نتایج قهرمانی جهان که چند ماه قبل برگزار شود، متوجه می‌شویم که ۹ مدال طلا از ۱۳ وزن به آسیایی‌ها رسید و این مساله نشان از قدرت بوکس قاره کهن دارد.

شه‌بخش: امیدوارم دوباره در حقم نامردی نشود/ سختی کارمان در هانگژو قابل توصیف نیست

شه‌بخش در خصوص اینکه اتفاقات ناخوشایند مسابقات جهانی را فراموش کرده است؟ توضیح داد: دوست دارم همیشه بهترین نتیجه را بگیرم و نام حریف برایم فرقی ندارد. بسیار امیدوارم در بازی‌های آسیایی حق خوری نشود. واقعا در جهانی، در حقم نامردی شد. اما دیگر گذشته است و به آن فکر نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود کسب مدال تاریخی از سوی او در مسابقات جهانی، بازهم نگاه‌ها به بوکس تغییر نکرد؟ گفت: خودم نیز فکر می‌کردم شرایط تغییر کند، اما اینگونه نشد. طلای بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا را در گذشته داشتیم که مدال جهانی را هم حدود یکسال قبل کسب کردیم. باید تغییری در فدراسیون به وجود می‌آمد که نشد. این مدال تنها برای من نیست و متعلق به همه خانواده بزرگ بوکس است و اکنون باید ذهنیت‌مان را روی مدال المپیک بگذاریم.

شه‌بخش گفت: جوانی‌ و زندگی‌ام را برای بوکس ایران گذاشته‌ام و تا آخرین توان برای موفقیت بوکس، کشورم و مردم ایران تلاش می‌کنم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.