عباس رافعی از آمادگی برای اکران تازه‌ترین فیلم خود یعنی «سلوک» در تابستان امسال خبر می‌دهد و درباره وضعیت فیلم دیگرش که توقیف است می‌گوید: «غیبت موجه» فیلم ساده‌ای است و هیچ ربطی به سیاست ندارد و همچنان پیگیر رفع توقیفش هستم.

عباس رافعی: همچنان پیگیر رفع توقیف «غیبت موجه» هستم/ آمادگی برای اکران «سلوک» در تابستان

به گزارش قدس آنلاین، عباس رافعی که دو فیلم به نمایش درنیامده «غیبت موجه» و «سلوک» را در دست دارد درباره سرنوشت فیلم توقیفی‌اش می‌گوید: سه سال است که دنبال دریافت پروانه نمایش «غیبت موجه» هستم و با توجه به اینکه موضوع آن درباره کروناست ممکن است قدیمی شود.

وی درباره سرگذشت این فیلم می‌گوید: واقعیت این است که هیئت انتخاب جشنواره چهلم فجر به خاطر دو پلان گفتند که شورای نظارت و نمایش باید فیلم را ببیند و این دو پلان حذف شود. من هم آن را حذف کردم اما دیگر به جشنواره نرسید، پس از آن شورا تغییر کرد و تیم جدید تعبیرهای مختلفی درباره فیلم کردند که به نظرم تعبیرهای ناصوابی هم بود و در واقع فیلم من به همراه چند فیلم دیگر بهانه‌ای شده برای اختلافاتی که در دوره قبل وجود داشت و متاسفانه این فیلم‌ها مورد هدف قرار گرفته‌اند. در حالی که «غیبت موجه» فیلم ساده‌ای است که داستانش در یک مدرسه می‌گذرد و هیچ ربطی به سیاست ندارد.

این کارگردان درباره «سلوک» که کاملاً در سکوت خبری ساخته شده هم یادآور می‌شود: زمانی خبر پروانه ساخت این فیلم رسانه‌ای شد که فیلم ساخته شده بود. واقعیت این است که ابتدای کار تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان خودم بودم اما پس از ساخت علی اوجی تهیه‌کننده شد و ۱۰۰ درصد امتیاز را به ایشان واگذار کردیم. در حال حاضر هم منتظر اکران هستیم و علی اوجی پیگیر اکران فیلم در تابستان امسال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.