انتخابات

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه تصادف ۲ خودروی سواری در ۴۵ کیلومتری نیشابور و از سمت جاده قدیم سبزوار به نیشابور ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف در جاده نیشابور به سبزوار ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سید حمید حسینی  افزود: این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه امشب رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس های پایگاه‌های نصرآباد و فیروزه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۶ نفر از مصدومان توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه به صورت سرپایی و ۶ مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان از شهروندان خواست با رعایت و احترام به قوانین و توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث جلوگیری کرده و حافظ سلامتی خود و دیگران باشند.


مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.