رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۳۶۰ میلیارد تومان در سال جاری به سد دالکی دشتستان خبر داد و گفت: در مدت سه سال یک‌ هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی تزریق می‌شود.

تخصیص ۳۶۰ میلیارد تومان به سد دالکی استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، محسن پاپری زارعی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت اعتبارات در بخش‌های مختلف عمرانی و طرح‌های نیمه تمام با اشاره به تخصیص یک‌ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۲ به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان با احتساب اعتبارات متوازن ملی رسیده است که افزایش ۱۱۶ درصدی نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تمام جبهه‌ها در طرح‌های عمرانی فعال است گفت: طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف شهری و روستایی فعال است و استان بوشهر به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه ۲۷۰۰ میلیارد به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان واریز شد، گفت: ۲۸۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات ملی به طرح‌های عمرانی استان بوشهر تزریق شد.

پاپری به طرح سد دالکی پرداخت و بیان کرد: سد دالکی یکی از پروژه‌های مهم استان بوشهر است که تکمیل آن نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم به ویژه کشاورزان و نخل‌داران دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اختصاص یک‌ هزار و ۸۰ میلیارد تومان به سد دالکی است خاطرنشان کرد: این اعتبار از محل ردیف بودجه ملی تأمین شده و هر سال در مدت سه سال ۳۶۰ میلیارد تومان به این سد تخصیص می‌یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نیاز سد دالکی برای تکمیل بیش از ۲ هزار میلیارد تومان دانست و بیان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.