دنزل واشنگتن در قالب کاراکتر رابرت مک‌کال در قسمت سوم اکشن «اکولایزر» قرار است به پایان کار خود برسد.

«دنزل واشنگتن» با رابرت مک‌کال خداحافظی کرد

 این شخصیت در قسمت جدید فیلم برای همیشه با تماشاگران خداحافظی می‌کند.

در قسمت سوم که قسمت پایانی این فرانچایز معرفی شده، رابرت مک‌کال با فرار از زندگی وفعالیت پرهیجان خود، راهی جنوب ایتالیا می‌شود.

در حالی که او تصور می کند در آنجا به صلح و آرامش رسیده، مافیای درگیر در این مکان او را نیز درگیر فعالیتهای غیرقانونی خود می‌کند.

آنتون فوکوا کارگردان و تهیه کننده اکولایزرها، خداحافظی واشنگتن با مککال را لحظه‌ای غم‌انگیز در زندگی بازیگر تعریف می می‌کند.

واشنگتن هم به نیکی از این کاراکتر یاد کرده و می‌گوید: «می‌دانستم داستان قسمت سوم، پایان ماجراجویی های اوست. نمی‌گویم رابرت به خوشبختی موردنظرش رسید. اما مکان پایانی او همان جایی است که انتظارش را می‌کشید. جنوب ایتالیا مکان خوبی برای توقف رابرت به حساب می‌آید.»

بازیگر هم چنین در رابطه با پایان ماجراجویی‌های کاراکتر محبوبش چنین می گوید: «هر داستانی باید در جای درست و منطقی خودش به پایان برسد. برای رابرت مک‌کال هم سه قسمت کافی است.هم من و هم آنتون، احساس می کردیم طولانی تر کردن داستان این مرد بخت برگشته، به نفع هیچ کس نیست و باعث اضافه گویی می‌شود.»

اولین قسمت اکولایزر سال ۲۰۱۴ اکران عمومی شد و نوع تازه ای از ابرقهرمان را به تماشاگران ژانر اکشن معرفی کرد.

استقبال عمومی از این اکشن علمی تخیلی غیرمتعارف، راه را برای تولید و اکران عمومی قسمت دوم در سال ۲۰۱۸ هموار کرد.

«دنزل واشنگتن» با رابرت مک‌کال خداحافظی کرد

هر دو قسمت اول و دوم فیلم با هزینه ای ۶۰ میلیون دلاری تهیه شده و در نمایش جهانی خود، هر یک حدود ۲۰۰ میلیون دلار فروش کردند و سود خوبی به تهیه کنندگان خود رساندند.

کمپانی کلمبیا و شرکت سونی که تهیه کنندگان اکولایزرها هستند، مایل بودند فوکوآ قسمتهای دیگری از این فرانچایز را نیز بسازد.

فوکوآ و واشنگتن قبل از اکولایزر در درام پلیسی ضد پلیسی «روز تعلیم» نیز با یکدیگر همکاری کرده و دربیرون از دنیای سینما، دوستانی صمیمی هستند.

اکولایزر ۳ برای نمایش عمومی جهانی در تاریخ ۳۰ آگست آماده شده است.

«دنزل واشنگتن» با رابرت مک‌کال خداحافظی کرد

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.