پدافند هوایی ارتش سوریه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت این کشور را دفع کرد.

ارتش سوریه حمله متجاوزان صهیونیست به حومه دمشق را خنثی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، یک منبع امنیتی بلندپایه اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه موفق شد بامداد امروز یکشنبه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سمت دمشق را دفع کند.

این منبع امنیتی تاکید کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی چند موشک از سمت اراضی اشغالی به سمت اطراف دمشق پایتخت سوریه شلیک کردند.

وی اضافه کرد: موشک‌های رهگیری متعلق به پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شدند اکثر این موشک‌های متجاوزان را قبل از اصابت به اهداف مورد نظر منهدم کنند.

یگان‌های فنی و مهندسی ارتش سوریه خود را به یکی از محل‌های اصابت موشک‌های جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی رسانده تا میزان خسارات وارده را بررسی کنند.

شب گذشته رسانه‌های خبری از شنیده شدن صدا انفجارهای مختلف در دمشق خبر داده بودند. همچنین روز شنبه گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از حمله راکتی افراد ناشناس به پایگاه ارتش آمریکا در میدان گازی کونیکو بود. در این حمله راکتی دستکم سه فروند راکت به سوی پایگاه ارتش آمریکا پرتاب و به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

در پی این حملات صداهای انفجار شدیدی از منطقه اطراف پایگاه اشغالگران آمریکایی به گوش رسید و نیروهای آمریکا و افراد مسلح وابسته به آنها از گروه شبه نظامی قسد به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

به دنبال این رخداد پهپادهای شناسایی ارتش آمریکا به فراز میدان گازی کونیکو و اطراف آن به پرواز درآمدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.