مربی تیم ملی بوکس با بیان اینکه بهترین‌های این رشته در قاره کهن هستند، گفت: کارمان در بازی‌های آسیایی هانگژو برای رسیدن به مدال و کسب سهمیه المپیک سخت‌تر از حد تصور است.

مربی تیم ملی:  کارمان در هانگژو سخت‌تر از حد تصور است

به گزارش قدس آنلاین، محمود نهتانی در خصوص حضور تیم ملی کشورمان در شهر "امان" و برگزاری اردو با تیم ملی اردن، اظهار داشت: سوم مردادماه راهی اردن شدیم و روزهای پایانی اردو را پشت سرمی گذاریم.

وی افزود: تیم ملی اردن با نفرات اصلی خود در این کمپ مشترک حضور یافته است. بوکس اردن پیشرفت قابل ملاحاظه‌ای داشته و در جهانی اخیر که در ازبکستان برگزار شد برای نخستین مرتبه به مدال جهانی دست یافت. این تیم در المپیک توکیو نیز پنج سهمیه داشت و از مربیان کوبایی در کادر فنی خود بهره می‌برد.

نهتانی بیان کرد: بعد از این اردو، تیم ملی ترکیه که نایب قهرمان اروپاست روز ۲۹ مرداد وارد ایران خواهد شد و دو هفته با این تیم تمرینات مشترک داریم. سپس تیم راهی بوسنی خواهد شد تا در تورنمنت این کشور شرکت کنیم.

مربی تیم ملی: بهترین‌های بوکس جهان در آسیا هستند/ کارمان در هانگژو سخت‌تر از حد تصور است

مربی تیم ملی بوکس ایران، توضیح داد: هدف اصلی بازی‌های آسیایی هانگژو است. بازی‌های آسیایی حکم کسب سهمیه المپیک پاریس را دارد و به طور قطع تیم‌ها با تمام قدرت راهی هانگژو می‌شوند. تنها نفرات اول و دوم اوزان مختلف سهمیه می‌گیرند و کار بسیار سخت است.

وی اظهار کرد: در مسابقات جهانی ازبکستان از ۱۳ طلا، ۹ طلا به بوکسورهای قاره آسیا رسید که این نشان دهنده قدرت بوکس قاره کهن است. در واقع اگر بتوانیم در آسیا مدال بگیریم، همچون این است که در جهانی به مدال رسیده‌ایم.

نهتانی که مربی دانیال شه‌بخش نیز محسوب می‌شود در خصوص آمادگی این چهره نام آشنای بوکس ایران، گفت: دانیال شرایط خوبی دارد و عزم خود را برای موفقیت جزم کرده است. با این حال همه می‌دانیم رسیدن به موفقیت در هانگژو خیلی سخت‌تر از حد تصور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.