مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: کمبود بنزین نداریم و تعطیلی موقت جایگاه‌ها به این دلیل است که حامل‌های سوخت برای رعایت ایمنی با سرعت مطمئنه فرآورده را به اهواز می‌آورند.

ماجرای تعطیلی برخی جایگاه‌ها بنزین در اهواز چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین،  روز گذشته خبری مبنی بر عدم توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت اهواز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و برخی از کاربران مدعی شدند این اقدام به دنبال دستور شرکت پخش فرآورده‌ها بوده است.

تعطیلی جایگاه موقت است

اما عبدالکریم محمدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، با تکذیب این خبر اظهار کرد: نه تنها کمبود بنزین نداریم بلکه تمهیدات لازم در خصوص افزایش سهمیه سوخت موردنیاز جایگاههای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز صورت گرفته است.

وی با اشاره به گرمای هوا و تأمین فرآورده از مبادی حمل از جمله انبار نفت ماهشهر و آبادان، افزود: نفتکش‌های حامل سوخت به دلیل لزوم رعایت موارد ایمنی‌hse همچنین سرعت مطمئنه در حین تردد باعث تأخیر در وصول فرآورده و در موارد خاص منجر به تعطیلی موقت برخی جایگاه‌ها شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، گفت: با توجه به تمهیدات درنظر گرفته شده و پیگیری‌های مکرر این موضوع در حال مرتفع شدن است.

محمدی بیان کرد: با توجه به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی(ع) و لزوم سوخت‌رسانی تمهیدات لازم درخصوص افزایش سهمیه سوخت مورد نیاز مجاری عرضه در نظر گرفته شده است

وی عنوان کرد: مصرف فرآورده بنزین نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش و در مواقع خاص به بالاتر از 15 درصد رسیده است .

جایگاه‌های سوخت فعال است

ابراهیم الباجی رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت استان خوزستان نیز، اظهار کرد: بنده مرتب بحث سهمیه سوخت جایگاه‌ها را رصد میکنم، البته چند روزی است که شاهد انتشار این شایعات هستیم و معلوم نیست پایه این خبرها کجاست.

وی با تاکید بر فعال بودن جایگاه‌های سوخت، افزود: در هیچ جایگاهی مشکل کمبود بنزین یا نبود بنزین نیستیم و مرتب به ظرفیت پمپ بنزین‌ها اضافه می‌شود.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور انتظار می‌رود منتشرکنندگان این اخبار شناسایی و با آن‌ها برخورد قانونی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.