انتخابات

معاون استاندار خراسان جنوبی از آغاز عملیات تامین ارز در شعب بانک های منتخب در استان خبر داد و گفت: باجه اختصاصی برای این منظور در شعب بانک ها راه اندازی شده است.

آغاز عملیات تأمین ارز زائران اربعین در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا عباس زاده ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی از شعب بانک‌های استان برای تأمین ارز مورد نیاز اربعین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های مردم در مراسم اربعین تأمین ارز است.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، پارسیان و پست بانک مأموریت دارند در سطح کشور و استان تأمین ارز برای زائران اربعین را انجام دهند.

عباس زاده گفت: از امروز عملیات تأمین ارز در شعب بانک‌های منتخب در استان آغاز شده است.

وی، با اشاره به بازدید انجام شده از شعبه مرکزی بانک صادرات بیرجند، عنوان کرد: با تمهیدات انجام شده، باجه مخصوص برای این امر راه اندازی شده است و با همکاری بانک‌ها در افزایش ساعت اداری به زائران خدمات ارائه ارز هر روزه انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: زائرانی که قصد سفر دارند می‌توانند برای تأمین ارز مورد نیاز به شعب بانک‌های منتخب مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: مدیران بانک‌های منتخب نیز تمهیدات لازم را برای تأمین ارز مورد نیاز زائران استان را از شعب کشوری داشته باشند.

عباس زاده ادامه داد: از زائران هم استانی نیز خواستاریم تا با زمان بندی به شعب بانک‌های منتخب در استان مراجعه کنند تا بدون هیچ دغدغه‌ای ارز مورد نیاز سفر را بتوانند تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.