انتخابات

در ادامه مروری خواهیم داشت به فیلم هایی که به زودی اکران خود را در سینماهای جهان آغاز می کنند.

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، با این که همین حالا هم چند فیلم مهم در سینماهای دنیا در حال اکران است، اما هنوز هم تعدادی فیلم مهم باقی مانده که با آغاز سپتامبر(۱۰ شهریور) تا پاییز پیش رو رونمایی خواهند شد.

«قاتلین ماه گل» ساخته اسکورسیزی، «ناپلئون» ساخته ریدلی اسکات، «بلوط پیر» به کارگردانی «کن لوچ»، «آدمکش» دیوید فینچر و .... از مهمترین و مورد انتظارترین فیلم‌های این لیست هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

«فراری» ساخته مایکل مان

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

«فراری» در ژانر بیوگرافی زندگی‌نامه‌ای آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی مایکل مان تولید شده است. مایکل مان نخستین بار در سال ۲۰۰۰ تحقیقاتش را برای ساخت این فیلم آغاز و در طول این سال‌ها با افرادی همچون سیدنی پولاک، کریستین بیل و هیو جکمن مذاکره کرد.

این فیلم زندگی انزو فراری در سال ۱۹۵۷ را دنبال می‌کند که با مشکلات خانوادگی برخورد می‌کند و در عین حال برای مسابقهٔ میلی میگلیا ۱۹۵۷ آماده می‌شود. پنه‌لوپه کروز، شیلین وودلی و آدام درایور در این فیلم پرخرج نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم ۳۱ اوت در جشنواره ونیز و  ۲۵ دسامبر در سینماها نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

«ال کنده» ساخته پابلو لارائین

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

پابلو لارائین در فیلم تازه‌اش که یک کمدی سیاه است، ژنرال پینوشه را به صورت یک خون آشام به تصویر کشیده؛ آگوستو پینوشه که به عنوان سمبل دنیای فاشیسم شناخته شده، موجودی شرور است که در خفا زندگی می‌کند و هنوز پس از ۲۵۰ سال زنده است و تصمیم می‌گیرد یک بار برای همیشه بمیرد.

در این فیلم جیمی وادل، گلوریا مونچمیر، آلفردو کاسترو و پائولا لوچسینگر نقش‌آفرینی می‌کنند.

«ال کُنده» ۳۱ اوت در جشنواره ونیز به نمایش درمی آید و هشتم سپتامبر روانه پرده سینماها می‌شود و از ۱۵ سپتامبر در نتفلیکس قابل دسترس است.

خالق به کارگردانی گرت ادواردز

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

جاشوا یک مأمور سابق نیروهای ویژه است که در غم ناپدید شدن همسرش  است و برای شکار و کشتن یک فراری استخدام شده، معمار هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که سلاحی مرموز با قدرت پایان دادن به جنگ و خود بشر ساخته است. جان دیوید واشینگتن و جما چان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند

این فیلم که محصول استودیوی قرن بیستم است،۳۱ آگوست در جشنواره ونیز و ۲۹ سپتامبر در سالن‌های سینما به نمایش درخواهد آمد.

داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر ساخته وس اندرسون

این فیلم داستان هنری شوگر را روایت می‌کند، مردی ثروتمند با میل شدیدی به قمار. یک روز، هنری گزارشی پزشکی را کشف می‌کند که از بیماری یک مرد هندی می‌گوید که به‌رغم بسته بودن چشمانش می‌توانست ببیند. این مرد از این استعداد عجیبش برای فریب دادن بینندگان سیرک استفاده می‌کند. بندیکت کامبربچ، رالف فاینز، بن کینگزلی، روپرت فرند و دو پاتل در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

این فیلم اول سپتامبر در جشنواره ونیز و ۲۷ سپتامبر در نتفلیکس به نمایش درخواهد آمد.

«استاد» به کارگردانی بردلی کوپر

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

بردلی کوپر پس از فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» دومین فیلم بلند خود را تحت عنوان «استاد» ساخته که داستان چند دهه از زندگی «لئونارد برنستین» آهنگساز را روایت می‌کند. بردلی کوپر، مایا هاک، سم نیوولا، مت بومر، سارا سیلورمن، گیدین گلیک، گیب فازیو و ... از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم ۲ سپتامبر در جشنواره ونیز، ۲۲ نوامبر در سال‌های سینما و ۲۰ دسامبر در نتفلیکس  اکران خواهد شد.

«قاتل» به کارگردانی دیوید فینچر

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

«قاتل» اقتباسی سینمایی از رمان مصوری اثر الکسیس نولن است که داستانی در مورد بحران روانی یک آدمکش با بازی مایکل فاسبندر را روایت می‌کند. یک آدمکش پس از مأموریتی که تا مرز شکست پیش می‌رود، در تعقیب و گریزی بین‌المللی که اصرار دارد شخصی نیست با خودش و کارفرمایانش نبرد می‌کند.

تیلدا سویینتون، چارلز پارنل، سالا بیکر و مونیک گاندرتون از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم ۳ سپتامبر در جشنواره ونیز و ۱۰ نوامبر در نتفلیکس اکران خواهد شد.

بلوط پیر به کارگردانی کن لوچ

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

داستان «بلوط پیر» به کارگردانی «کن لوچ» در مورد مالک یک مهمان‌خانه به نام «تی‌جی بالانتاین» با بازی «دیو ترنر» است که محل کسب‌وکارش در نزدیکی یک معدن متروکه قرار دارد. با ورود گروهی از پناه‌جویان سوری به این منطقه زندگی ساکنین سخت‌تر از پیش می‌شود. تی‌جی مهمان‌خانه را به یک نوع مرکز خیریه برای پناه‌جویان تبدیل می‌کند و با یک زن جوان سوری به نام یارا با بازی «ابلا ماری» که با برادر و مادر پیرش به این شهر آمده ارتباط برقرار می‌کند.

«بلوط پیر» ۲۹ سپتامبر در سالن‌های سینما اکران می‌شود.

«قاتلین ماه گل» ساخته مارتین اسکورسیزی

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

تازه ترین فیلم اسکورسیزی که براساس کتابی به همین نام نوشته «دیوید گرن» ساخته شده، تحقیقات اف‌بی‌آی در مورد قتل‌های زنجیره‌ای بومیان قبلیه اوسیج در دهه ۱۹۲۰ اوکلاهوما را روایت می‌کند.

لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو از بازیگران این فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری هستند و برندن فریزر، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانای کالینز، جولین دیون و ... نیز در کنار آنها نقش آفرینی می کنند.

«قاتلین ماه گل» ۶ اکتبر در سالن‌های سینما به نمایش درخواهد آمد.

«مارول‌ها»

«مارول‌ها» به کارگردانی نیا داکوستا دنباله‌ای برای «کاپیتان مارول»  است و داستان آن به سریال‌های «وانداویژن» و «خانم مارول» پیوند می‌خورد.

این فیلم  ۱۰ نوامبر در سالن‌های سینما اکران می شود.

«ناپلئون» ساخته ریدلی اسکات

سینماهای جهان پاییز امسال در انتظار چه فیلم‌هایی خواهند بود؟

این فیلم ظهور ناپلئون یکی از رهبران ارتش فرانسه را با بازی واکین فینیکس روایت خواهد کرد که در سال ۱۸۰۴ به قدرت رسید و  روی رابطه پیچیده‌اش با جوزفین با بازی «ونسا کربی» تمرکز می‌کند. «طاهر رحیم» بازیگر نقش «پل باراس» رهبر «انقلاب فرانسه» است.

این فیلم ۲۲ نوامبر در سالن‌های سینما اکران می شود.

پنجه‌های آهنین ساخته شان دورکین

«پنجه آهنین» به کارگردانی شان دورکین، داستان واقعی فون اریک‌ها و ظهور و سقوط این خانواده کشتی‌گیر را روایت می‌کند که در دهه ۱۹۶۰ روی این ورزش تأثیر دیرپایی داشتند. زک افرون، لیلی جیمز، هریس دیکینسون، هولت مک‌کالنی، جرمی آلن وایت و مورا تیرنی از بازیگران این فیلم هستند.

«پنجه آهنین» ۲۲ دسامبر در سالن‌های سینما اکران خود را آغاز می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.