مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان از تکمیل زنجیره ارزشِ پارچه‌های پنبه‌ای در این شرکت تا ۳ سال آینده خبر داد و گفت: تکمیل این زنجیره در صنعت نساجی، علاوه‌بر افزایش بهره‌وری، دستاوردهای ارزشمندی را در حوزه اشتغال‌زایی به دنبال خواهد داشت.

تکمیل زنجیره ارزشِ پارچه‌های پنبه‌ای در شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان تا ۳ سال آینده

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، علی فدیشه‌ای اظهار کرد: با توجه به اهمیت تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نساجی، در حال حاضر مطالعات مربوط به اجرای پروژه رنگرزی و تکمیل پارچه‌های پنبه‌ای در شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان ادامه داد: با اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شود تعداد اشتغال مستقیم در این شرکت به ۶۵۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم به ۱۶۰۰ نفر برسد.

وی افزود: این مجموعه ظرفیت‌های قابل توجهی دارد که یکی از آن‌ها در اختیار داشتن فضای کافی برای اجرای طرح توسعه کارخانه است. اراضی در اختیار شرکت ۴۰ هکتار است که در حال حاضر تنها از حدود ۲۰ هکتار آن استفاده شده است.

فدیشه‌ای نخریسی و نساجی خسروی خراسان را یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های نساجی فعال در کشور دانست و خاطرنشان کرد: علی‌رغم قدمت بالا اما این شرکت در دوران رشد خود قرار دارد و به عقیده من حتی به بلوغ هم نرسیده است.

مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان با اشاره به چشم‌انداز و راهبرد این شرکت در حوزه تکمیل زنجیره پوشاک گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است پس از اجرای فرایندهای رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه‌های پنبه‌ای، تکمیل زنجیره پوشاک نیز در دستور کار قرار بگیرد که پیش‌بینی می‌شود این طرح نهایتا تا ۱۰ سال آینده محقق شود.

وی تاکید کرد: این مجموعه یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که طبق اسناد بالادستی و چارچوب تعیین شده از سوی این بنیاد حرکت می‌کند و طرح‌ها و برنامه‌ها پس از تدوین بودجه و کسب تایید از بنیاد بهره‌وری موقوفات اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.