مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از بامداد تا ساعت ۱۸ عصر امروز ۲۱۱ هزار و ۸۳۶ مسافر از مرز مهران تردد کردند.

تردد ۲۱۱ هزار مسافر از بامداد تا ۱۸ عصر امروز از مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین، سید زاهدین چشمه خاور بیان اینکه با توجه به نزدیکی به اربعین آمار تردد در مرز مهران رو به افزایش است، اظهار داشت: تردد در مرز مهران به سهولت در جریان است و زائران مشکلی در تردد از این مرز بین‌المللی ندارند.

وی افزود: از بامداد امروز ۱۰ شهریورماه تا ساعت ۱۸ عصر ۲۱۱ هزار و ۸۳۶ مسافر از مرز مهران تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه از این تعداد مسافر ۲۱۰ هزار و ۶۹۶ ایرانی بوده‌اند،گفت: تعداد ۱۱۴ هزار و  ۸۳۹ زائر (ایرانی) به کشور ورود و همچنین  ۹۵ هزار و ۸۵۷ نفر از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند.

چشمه خاور بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۵۱۲ مسافر خارجی به کشور ورود و ۶۲۸ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند.

وی گفت: همچنین ۲۴۰ هزار و ۲۸۴ زائر اربعین حسینی در شبانه روز گذشته از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تاکید کرد: تردد زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی مهران به عتبات عالیات به صورت روان و با سهولت در حال انجام است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، بیشتر از ۶۶ درصد زائران در سامانه سماح مرز مهران را به دلیل راحتی و نزدیکی برای سفر به کشور عراق در ایام اربعین انتخاب کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.