معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این استان آذرماه امسال برای نخستین بار در کشور میزبان المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت در ۱۲ رشته در رده سنی بالای ۴۵ سال است.

استان بوشهر میزبان المپیاد کارکنان وزارت نفت در ۱۲ رشته ورزشی

به گزارش قدس انلاین به نقل از تسنیم، عباس دوراهکی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان ورزشی پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه این استان از ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف ورزشی برخوردار است، اظهار داشت: استان بوشهر آمادگی بالایی برای برگزاری اردو و مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در هفته دولت افتتاح شد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در شهرها و روستاها در اولویت قرار دارد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت گفت: المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت پیش از این در استان مازندران و شهرهای بزرگ کشور برگزار می‌شد.

دوراهکی از میزبانی استان بوشهر در برگزاری المپیاد ورزشی وزارت نفت خبر داد و تصریح‌ کرد: این استان آذرماه امسال برای نخستین بار در کشور میزبان المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت در 12 رشته در رده سنی بالای 45 سال است.

در ادامه مسئولان ورزش پایانه‌های نفتی ایران از اماکن ورزشی شهر بوشهر شامل پیست تارتان و زمین چمن مجموعه شهید بهشتی، سالن تیراندازی، سالن بدمینتون، پایگاه ورزش قهرمانی، خانه شطرنج، استخر کوثر و سالن تنیس روی میز و همچنین هتل‌های شهر بوشهر بازدید کردند.

انتهای پیام/190/

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.