چند وقت پیش وقتی یکدفعه لازم شد حساب بانکی تازه باز کنیم، داشتیم شال و کلاه میکردیم برویم شعبه مرکزی و همیشه شلوغ یک بانک خیلی بزرگ که اهل و عیال گفتند توی قرن بیست و یکم و با وجود دولت و ملت الکترونیک و مجازی این چه کاری است؟ اینجوری شد که از نرمافزار و پیامرسان معروف بانک معروف کمک گرفتیم برای نوبت گرفتن.
نج روز یکسره کارمان این بود که گوشی به دست وارد نرمافزار بشویم... نوبتدهی را انتخاب کنیم... دنبال شعبه مربوط بگردیم... بخش افتتاح حساب را بزنیم.... نرمافزار بچرخد و بچرخد و بعد یکی دو دقیقه بگوید نوبتی برای رزرو وجود ندارد... روز بعد اول وقت ساعت ۷ صبح، ساعت یک دقیقه بامداد و... همین حکایت را تکرار کنیم و باز نوبتی برای رزرو نباشد ... تا برسیم به روز پنجم که نرمافزار کلاً از کار بیفتد.
این شد که مجبور شدیم شال و کلاه کنیم و برویم شعبه شلوغ مورد نظر. وقتی هم بلندگو شماره ۴۲۵ را صدا زد ساعت یک عصر بود و متصدی باجه که قیافه خسته و کلافه ما را دید گفت باجه افتتاح حساب ما فقط نوبت اینترنتی و نرمافزاری دارد شما اول باید میپرسیدی! خلاصه باجهدار محترم لطف فرموده اپلیکیشن جدیدی را معرفی کرد که خودش برایمان افتتاح حساب میکند. پنج روز هم درگیر این یکی بودیم و در مرحله چهارم نرمافزار پیام داد فعلاً ارائه این خدمت مقدور نیست. پشتیبانیاش هم آدرس سامانه جدید را داد، سامانه مربوط دستور داد فلان اپلیکیشن جدید را نصب و بعد افتتاح حساب کنید... این یکی خوب کار کرد و مرحله به مرحله جلو رفت و آخرش گفت لطفاً به دستگاه خودپرداز یا متصدی بانک مربوط مراجعه کنید! فردا روز یازدهم تلاشهای ماست و قرار است برویم پیش متصدی مربوط...خداوکیلی اگر همان روز اول اینترنت قطع یا فیلتر کامل بود، این همه معطلی میکشیدیم؟
نظر شما