۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 925112

دروازه‌بان تیم ملی قطر نمایش درخشانی برای صعودشان به فینال تورنمنت اردن برای تقابل با ایران داشت.

گلر تیم کی‌روش روی هوا!

به گزارش قدس آنلاین، صعود شاگردان کارلوس کی‌روش به فینال تورنمنت چهار جانبه قطر و تقابل تیم ملی قطر برابر ایران در حالی رقم خورد که گلر عنابی‌ها نمایش درخشانی در دیدار اخیرشان برابر تیم ملی عراق داشت و توانست در جریان بازی و پنالتی‌ها مثمر ثمر کار کند.

مشعل برشام، دروازه‌بان السد قطر که در چهار مسابقه این فصل لیگ ستارگان قطر دو کلین شیت داشته و در یکی از دو بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز دروازه خود را بسته نگه داشته، در نخستین بازی تورنمنت اردن برابر عراق هم توانست این کار را انجام بدهد و نقش مهمی در صعودشان به فینال داشته باشد.

این دروازه بان 25 ساله که در جام جهانی 2022 نیز دو بازی انجام داد، در طول دیدار مقابل تیم ملی عراق با واکنش‌های خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد و در ضربات پنالتی هم که دو بار پیاپی بازیکنان تیمش شوت‌های بی‌دقت زدند و گل نزدند، توانست هر دو بار پنالتی‌های عراق را درست تشخیص بدهد تا نقش مهمی در صعودشان ایفا کند و این چنین روی دست بازیکنان تیمش به هوا پرتاب شود.

تیم ملی قطر که باید از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه بین المللی امان مسابقه فینال تورنمنت اردن را مقابل تیم ایران برگزار کند، یکی از امیدهای اصلی خود برای کسب موفقیت در این بازی را مشعل برشام می داند که البته این گلر کار سختی برابر ستاره‌های هجومی امیر قلعه‌نویی خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.