فرمانده انتظامی شهرستان  پردیس گفت: باند سارقان خودرو با کشف ۲ فقره سرقت خودرو و اموال مسروقه سه میلیارد ریالی در این شهرستان دستگیر شدند.

باند سارقان خودرو در پردیس منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مراد صارمی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان پردیس موضوع دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی پردیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۴ فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع آوری شده از صحنه‌های سرقت مشخصات باند سارقان را تعیین کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده چهار سارق سابقه‌دار پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شدند.

صارمی گفت: سارقان در تحقیقات و بازجوهای فنی پلیس به ۲ فقره سرقت خودرو (وانت, پراید) اعتراف کردند و از مخفیگاه سارقان تعدادی لوازم مسروقه شامل پمپ آب و پمپ آسانسور نیز به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

یک اراذل و اوباش عربده کش در پردیس دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: یک نفر از اراذل اوباش که با عربده کشی و قدرت نمایی در خیابان اصلی شهر پردیس باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود دستگیر شد.

باند سارقان خودرو در پردیس منهدم شد


صارمی گفت: در پی دریافت اخبار مبنی بر اینکه یک نفر از اراذل واوباش در خیابان اصلی شهر با ماسک به صورت زده اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کرده و باعث نارضایتی و همچنین رعب و وحشت برای شهروندان شده بررسی موضوع جهت دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا اکیپی از ماموران کلانتری ۱۱ پردیس به محل حضور متهم اعزام و در اقدام ضربتی این فرد را در حالی که قصد متواری شدن و قصد حمله به مأموری را داشته به همراه ۲ قبضه سلاح سردکشف و دستگیر کردند.

به گفته این مسئول، وی در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تاکید کرد: پلیس قاطعانه افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود موجب ایجاد ناامنی در جامعه و سلب آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کنند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس و مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.