با حضور خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران آیین نامگذاری یکی از خیابان‌های پرتردد کرمان( پایتخت مقاومت اسلامی) به نام «غزه» برگزار شد.

نامگذاری خیابان مزین به نام غزه در کرمان+ عکس

به گزارش قدس آنلاین، آیین نامگذاری یکی از خیابان‌های پرتردد کرمان (پایتخت مقاومت اسلامی) به نام «غزه» بعد از ظهر امروز با حضور خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و سعید شعرباف شهردار کرمان برگزار شد.

در این آیین سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نامگذاری این خیابان در کرمان یادآور شکست بزرگ اسرائیل خواهد بود، اظهار داشت: کرمانیان با قدرت بیشتر مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی را ادامه می‌دهند و این نامگذاری نشان از محبت مردم کرمان به مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه است.

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه کادر درمان کرمان این آمادگی را دارد تا به فرمان مقام عظمای ولایت در اختیار لشکر اسلام و در کنار مردم مظلوم غزه قرار بگیرد، افزود: افتخار داریم شاگردی سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی را انجام بدهیم و آماده هستیم تا به مردم مظلوم غزه کمک کنیم.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه نامگذاری یک خیابان در کرمان به نام غزه نشان از عشق و ارادت مردم کرمان به مردم غزه دارد، اظهار داشت: این نامگذاری در جهت حمایت از این مردم مظلوم است.

استان کرمان , نوار غزه , استان کرمان , نوار غزه , استان کرمان , نوار غزه , استان کرمان , نوار غزه , استان کرمان , نوار غزه , استان کرمان , نوار غزه , استان کرمان , نوار غزه , استان کرمان , نوار غزه , استان کرمان , نوار غزه ,

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.