انتخابات

یک روزنامه عبری نوشت رژیم صهیونیستی بین انتخاب گزینه بد و بدتر مانده زیرا حملات هوایی به غزه موجب نابودی حماس نخواهد شد.

یدیعوت آحارانوت: اسرائیل بین انتخاب گزینه بد و بدتر مانده است

به گزارش قدس انلین به نقل ازایسنا، در حالی که حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مردم غزه ادامه دارد، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت تل‌آویو بین انتخاب گزینه بد و بدتر مانده است زیرا حملات هوایی به غزه موجب نابودی حماس نخواهد شد و حمله زمینی نیز هزینه بسیار سنگینی برای این رژیم در پی خواهد داشت.

روزنامه عبری‌ در ادامه با اشاره به ادعای مقامات صهیونیست درباره نابودی جنبش مقاومت فلسطین نوشت که «حملات هوایی، حماس را سرنگون نخواهد کرد».

در ادامه گزارش این روزنامه صهیونیستی آمده است: در صورت نابودی حماس چه قدرتی در غزه حاکم شود و حماس ممکن است دوباره قدرت را در دست بگیرد.

یدیعوت آحارانوت در ادامه نوشت: دولت آمریکا به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشنهاد داده در صورت نابودی حماس قدرت را در غزه بر عهده بگیرد، اما او با سوار شدن بر تانک‌های اسرائیلی و پیشنهاد بازگشت به غزه مخالف کرد. محمود عباس تنها در صورتی حاضر به این بازگشت است که غزه و کرانه باختری به طور کامل به عنوان بخشی از کشور آینده فلسطین به رسمیت شناخته شوند.

این گزارش در حالی است که جنگ غزه وارد هجدهمین روز خود از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی شده است. نوار غزه همچنان در معرض حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد و این حملات منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۵ هزار فلسطینی شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.