قسمت آخر از فصل نخست «شب‌های مافیا: زودیاک» از پلتفرم پخش‌کننده منتشر شد و در جریان آن محمد بحرانی به اجرای قطعه‌ای با پیانو پرداخت.

مسابقه «شب‌های مافیا: زودیاک» به پایان رسید

 با انتشار قسمت دوازدهم از فصل اول مسابقه «شب‌های مافیا: زودیاک» که یکشنبه هفته جاری اتفاق افتاد، این برنامه به کارگردانی محمدرضا رضاییان در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید.

اما همزمان با انتشار قسمت آخر، خبری از سوی پلتفرم پخش‌کننده در فضای مجازی اعلام شده که حاکی از تولید و پخش فصل‌های جدید این برنامه است و البته توضیحات بیشتری درخصوص فصل جدید تاکنون اعلام نشده است.

اجرای محمد بحرانی در قسمت آخر مافیا + ویدئو

رضاییان نسخه جدید از «شب‌های مافیا» با پسوند «زودیاک» را پس از برنامه‌ای ساخت که سعید ابوطالب با همین نام برای پلتفرم فیلیمو ساخته بود. ابوطالب در ادامه به پلتفرم فیلم‌نت رفت و «پدرخوانده» را کارگردانی کرد و رضاییان هم که از ادامه ساخت «کتاب باز» در شبکه نسیم ناامید شده بود، سراغ ساخت نسخه‌ای جدید از مافیا رفت.

هرچند ساترا اخیرا اعلام کرده است که نظارتی بر ساخت بی‌رویه برنامه‌ها با موضوعات مشابه در شبکه نمایش خانگی خواهد داشت و به طور خاص از برنامه‌هایی با ساختار مافیایی نام برده بود.

اجرای محمد بحرانی در قسمت آخر مافیا + ویدئو

اما «شب‌های مافیا: زودیاک» با حضور محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده، در فصل اول افرادی چون فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی‌نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، مهران غفوریان، محمد دلاوری، حدیث فولادوند و جواد خیابانی را مقابل دوربین نشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 0
    خیلی خوب بود..مخصوصا اجرای جذاب وحرفه ای اقای بحرانی...اقای بحرانی همه جا حرفه ای عمل میکنه..وهر مسیولیتی داشته باشه به بهترین شکل انجامش میده.چه جناب خان.چه تو صداتو وچه زودیاک..ممنونیم اقای بحرانی..به امید دیدار
  • شاهد بامرام ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 1
    سلام .نکته :بهار قاسمی ازکجا می‌دانست برنده شده ؟وقتی ۳نفر آخر ماندند خانم طهماسبی اشتباها بجای اینکه تیر هوایی بزند تیر به طلیس زد وبعد قبل ازچشم بازکردن دونفر دیگر گفت اشتباه زده وباید هوایی میزده ولی خانم قاسمی از زیر ماسک بادادن علامت پیروزی میگفت من برنده شدم چون دونفر فقط ماندند او ازکجا می‌دانست که تیر هوایی نزده
  • .. ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    8 0
    لطفا فصل 3 مفیا زودیاک هم بسازید بهترین ریالیتی شو هست و طرفداران خودسو داره امیدوارم ادامه دار باشه