سخنان یک مجری روی آنتن زنده شبکه سه برای تلویزیون حاشیه ساز شد و گمانه های ممنوع الکاری او با حضورش در برنامه زنده صبحگاهی شبکه سه نیز در عمل رد شد اما پرسش اینجاست که مگر متن صحبت های مجری پیش از اجرا با عوامل برنامه هماهنگ نمی شود؟

چرا سخنان مجری شبکه سه جنجال آفرین شد؟

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین طهماسبی، مجری برنامه «سلام، صبح بخیر» که اخیرا در این برنامه زنده با اعلام خبر ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان گفته بود: «صاحب تئوری همه مشکلات حتی آب خوردن مردم از طریق برجام حل میشه، صاحب تئوری اینکه منتقدان، بی شناسنامه ها، بی سوادها و بی کارها به جهنم بروند در انتخاب مجلس خبرگان ثبت نام کردند، ان شالله شورای نگهبان به وظیفه اصلی اش، درست عمل می کند.»

عده ای نسبت به این موضوع واکنش دادند و علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم در توئیتی نوشت: «در اقدامی غیرقابل انتظار، رسانه‌ دولت و همچنین سیمای ملی خیلی صریح، واضح و بی‌پروا رفتاری ناپسند، غیرحرفه‌ای و غیرملی درباره تعیین صلاحیت‌ها به ویژه در مورد رییس‌جمهور سابق بروز دادند. ظاهراً نه تنها صدای جامعه شنیده نشده، بلکه همچنان تندتر از پیش با بی‌توجهی به شرایط و  آینده ایران، در جهت تامین امیال تعیین شده به پیش می‌تازند. برادرانه می‌گویم با این روش‌ها خیر و مصلحتی برای ایران عزیز نیست.»

بهروز عزیزی، روزنامه نگار هم در توئیتی نوشت که «بنابر اطلاع، طهماسبی مجری رسانه پایداری که به حسن روحانی نامزد انتخابات خبرگان رهبری توهین کرده بود تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت است.»

در حالی ظن ممنوع الفعالیتی این مجری پررنگ شده بود که او بعد از اظهاراتش با اجرای برنامه روی آنتن زنده شبکه سه، این گمانه ها را رد کرد.

پرسش اینجاست که مگر متن حرفهایی که قرار است روی آنتن زنده گفته شود پیش از اجرا با عوامل برنامه از جمله تهیه کننده، کارگردان و سردبیر هماهنگ نمی شود و مگر به پی آمد حرفهایی که روی آنتن زنده گفته می شود، فکر نمی شود که یک مجری، چنین ادبیاتی در رسانه ملی دارد؟

با وجود نقدهایی که به عملکرد مسوولان سابق وجود دارد از رسانه ملی انتظار می رود که حساسیت و دقت بیشتری روی عملکرد مجریان خود داشته باشد تا کارنامه کاری اش با حرفهای جنجالی و ظن نگاه های افراطی بسته نشود.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه ساعت 7 تا 9:30 صبح به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    تمسخر غیبت تهمت توهین هتک حرمت افراد ممنوع احیانا