روز چهارشنبه به عنوان زمان دیدار مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و همچنین قهرمانان رویدادهای یک سال گذشته با رهبر معظم انقلاب مشخص شده است.

مدال‌آوران هانگژو، چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر   رهبر معظم انقلاب همواره ورزشکاران قهرمان را الگویی برای جوانان نظام جمهوری اسلامی دانسته و از نخبگان ورزشی به عنوان سفیران اخلاق، معنویت و فرهنگ ایرانی یاد می‌کنند.

تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب بر این است که ورزش قهرمانی یکی از مولفه های راهبردی برای ترویج فرهنگ و هویت انقلاب اسلامی در دنیا است و از همین رو با مهم شمردن جایگاه قهرمانان، همواره دیدارهایی را با آنها داشته اند.

 پیش از این  قهرمانان ورزش کشور دیدارهایی با معظم له داشته اند و حال  قرار است  «روز چهارشنبه اول آذر» مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و همچنین قهرمانان رویدادهای یک سال گذشته با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کنند.

بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی هانگژو برگزار شد. کاروان ایران در بازی های آسیایی صاحب ۵۴ مدال شامل ۱۳ طلا، ۲۱ نقره و ۲۰ برنز شد و در جایگاه هفتم ایستاد. در بازی های پاراآسیایی هم کاروان ایران به ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز دست یافت و در جدول توزیع مدال ها در جایگاه دوم قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.