جبهه خلق برای آزادی فلسطین (فرماندهی کل) اعلام کرد: پیوستن میدانی انصار الله یمن به عملیات طوفان الاقصی به منزله حمایت استراتژیک از ملت فلسطین است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین: عملیات انصارلله علیه اسراییل، حمایت استراتژیک از فلسطین است

به گزارش قدس آنلاین این موضع گیری جبهه خلق برای آزادی فلسطین تنها یک روز پس از آن صورت می گیرد که عصر روز یکشنبه (۲۸ آبان) شبکه العربیه از توقیف یک فروند کشتی صهیونیستی توسط نیروهای جنبش انصارالله یمن خبر داد.

در همین حال شبکه المیادین به نقل از منابع موثق گزارش داد: نیروهای دریایی یمن موفق شدند یک کشتی »اسرائیلی« را در اعماق دریای سرخ توقیف و ۵۲ نفر را بازداشت کنند.

طبق گفته این منابع، خدمه کشتی و سرنشینان آن در حال حاضر تحت بازجویی هستند و ملیت آنها توسط نهادهای مربوطه یمن تائید شده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز با تائید این خبر اعلام کردند: این کشتی که تحت کنترل انصارالله قرار گرفته متعلق به رامی اونگر یک تاجر «اسرائیلی» است.

نیروهای مسلح یمن نیز در بیانیه‌ای درباره جزئیات توقیف کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ تاکید کرد که تمامی کشتی‌های این رژیم و همچنین کشتی‌های در تعامل با تل‌آویو هدف مشروع نیروهای مسلح یمن هستند.

سه‌شنبه شب (۲۳ آبان) انصارالله یمن در بیانیه‌ای تأیید کرد که مراکز حساس در سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشک‌های بالستیک قرار داده است.

 انصار الله در بیانیه اش تأکید کرد: چندین فروند موشک بالستک به اهدافی متعلق به دشمن اسرائیلی در منطقه ایلات شلیک کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که اهداف مورد حمله در منطقه "ام الرشراش" ایلات بوده است.

انصارالله اعلام کرد که ۲۴ ساعت پیش نیز عملیات پهپادی به همین اهداف صورت گرفته است.

این جنبش مقاومت یمنی تأکید کرد: از امروز به بعد، هرگز در حمله به کشتی اسرائیلی در دریای سرخ یا هر جای دیگر تردید نخواهیم کرد.

انصارالله در پایان تأکید کرد: عملیات نیروهای مسلح یمنی علیه دشمن اسرائیلی تا توقف تجاوزگری صهیونیست‌ها علیه برادران ما در غزه متوقف نخواهد شد.

این بیانیه همزمان با آن منتشر می‌شود که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نیروهای یمنی سرزمین‌های اشغالی را هدف موشکی قرار دادند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب حمله موشکی انصارالله یمن به سرزمین‌های اشغالی را تأیید کرد.

صهیونیست ها ادعا کردند: پدافند هوایی ارتش، موشکی که از منطقه "دریای العقبه" شلیک شده بود، پیش از رسیدن به اسرائیل سرنگون کرده است.

در همین رابطه، سازمان پخش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که این موشک، یک موشک زمین به زمین بوده که انصار الله از یمن آن را شلیک کرده بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.