مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز با وحدت نیروهای بسیجی ایران یک جزیره امن است، گفت: بسیج یعنی افتخار، عزت، آبرو و امنیت، بسیج سرنوشت ساز کشور است.

سردار مسجدی: امروز با وحدت نیروهای بسیجی ایران یک جزیره امن است

به گزارش قدس آنلاین، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان و ملت ایران، گفت: بسیج افتخار ملت ایران و الگوی تمام دنیا برای آزادی از ظلم است.

وی تصریح کرد: نیروهای بسیج در دفاع مقدس سرزمین ما را از دست اشغالگران و متجاوزین بعثی نجات دادند و پیروزی و امنیت را برای کشور و مردم باعث شدند.

امروز با وحدت نیروهای بسیجی، کشور ما به یک جزیره امن تبدیل شده است.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران امنیت خود را مدیون بسیج هستند، افزود: نیروهای بسیج در امور سازندگی، فرهنگی، امنیت شهرها در حال خدمت هستند. نیروهای بسیجی امروز از زن، مرد، جوان، پیر، دانش‌آموز، دانشجو، بزرگ و کوچک همگی دست در دست یکدیگر برای آبادانی و محافظت از کشور فعالیت می‌کنند.

سردار مسجدی با بیان به اینکه ما به شهدای بسیجی افتخار می‌کنیم، تاکید کرد: امروز با وحدت نیروهای بسیجی، کشور ما به یک جزیره امن تبدیل شده است. بسیج یعنی افتخار، عزت، آبرو و امنیت، بسیج سرنوشت ساز کشور است.

وی با بیان به اینکه وحدت بسیج سرنوشت کشور را تغییر می‌دهد، گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی بسیج مردمی را در سوریه با یک نیروی قدرتمند با نام‌های حیدریون، فاطمیون، زینبیون و... راه اندازی کردند و این نیروهای مقاومت مردمی در کنار ارتش قرار گرفتند و صحنه جنگ را عوض کردند.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز بسیج ما برای مقاومت و دنیا الگوی آزادی است. آزادی از دست جانیانی مثل داعش و القاعده که چقدر مردم را کشتار کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.