گروه مقاومت اسلامی لبنان از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه برانیت (شمال فلسطین اشغالی) خبر داد.

حزب‌الله مقر فرماندهی صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

به گزارش قدس آنلاین گروه مقاومت اسلامی لبنان امروز همچنین از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه برانیت (شمال فلسطین اشغالی) خبر داد.

به گزارش المنار، حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه نظامی الراهب و مقر فرماندهی یگان ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه برانیت را به صورت دقیق مورد اصابت قرار داده است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه رباع التبن و وشانوح در شهر کفرشوبا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن، توپخانه های رژیم صهیونیستی در پایگاه «خربه ماعر» را هدف حملات راکتی قرار داده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و طی ۴۵ روز از عملیات، مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

به نوشته این رسانه، در جریان عملیات مقاومت، ۲۱ جنگ افزار، سه پهپاد، ۴۰ مرکز نظامی، ۱۵ مرکز تجمع نظامیان، ۱۷۰ دوربین، ۴۷ رادار، ۲۱ سیستم پارازیت انداز، ۳۵ سیستم جاسوسی و ۷۷ سامانه ارتباطی هدف قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.