پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باوجود غیبت چند بازیکن اصلی، حضور هواداران در ورزشگاه تاثیرگذار است و انرژی مضاعفی به بازیکنان می‌دهد تا بتوانند با غلبه بر الدحیل، مسیر صعود را هموار کنند.

برزگر: هواداران انرژی مضاعفی به پرسپولیس می‌دهند/ دست یحیی بسته است

به گزارش قدس آنلاین محمد برزگر ، در خصوص دیدار فرداشب پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس یکی از حساس‌ترین دیدارهای سال‌های اخیرش را در پیش دارد و بازیکنان باید از هر دقیقه این بازی، به خوبی استفاده کنند. تیم باید از دقیقه اول، روش هجومی را در دستور کار داشته باشد تا کار حریف را در همان نیمه اول تمام کند. شک نکنید بُرد در بازی می‌تواند روحیه را به تیم برگرداند.

وی گفت: پرسپولیس در این بازی محکوم به بُرد است و بازیکنان باید از جان و دل بجنگند. البته ما باید نتایج گروه‌های دیگر را هم بدانیم و یحیی گل‌محمدی هم باید ترکیبی برنده را برای این بازی به زمین بفرستد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور هواداران در ورزشگاه آزادی، گفت: قطعا حضور هواداران تاثیرگذار است و برای بازیکنان دلگرمی خواهد بود. شک ندارم هر دقیقه‌ای که هواداران تشویق می‌کنند، بازیکنان انرژی مضاعفی می‌گیرند. چند سال پیش هم توانستیم در تهران، الدحیل را مقابل هواداران شکست بدهیم و امیدوارم این اتفاق امسال هم رخ بدهد.

برزگر در خصوص غیبت برخی از ستاره‌های تیم پرسپولیس در این دیدار، اضافه کرد: متاسفم که بازیکنان بسیار خوبمان در این بازی حضور ندارند. قطعا حضور آنها می‌توانست کار را برای گل‌محمدی راحت‌تر کند. امیدوارم هرچه زودتر این بازیکنان تاثیرگذار به تیم اضافه شوند و برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند. البته نباید از بازیکنان فعلی هم غافل شویم چون هر کدام از آنها می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.

وی در مورد بازی ۱۸ آذر ماه پرسپولیس مقابل هوادار در لیگ برتر نیز گفت: متاسفانه پرسپولیس بازی‌های لیگ را دست کم گرفته است. اگر از گروه خود در آسیا زودتر صعود می‌کردیم، این شرایط در لیگ برای‌مان ایجاد نمی‌شد. شکی ندارم که پرسپولیس در بازی بعدی لیگ برنده خواهد شد و تیم روی نوار موفقیت قرار می‌گیرد.

پرسپولیس در حالی فرداشب در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل قطر می‌رود که برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید در این دیدار خانگی به برتری دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.