رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از اختصاص ۹۰۰ میلیارد اعتبار برای ۵ پروژه بیمارستانی این استان خبر داد.

اختصاص ۹۰۰ میلیارد اعتبار برای ۵ پروژه بیمارستانی لرستان

به گزارش قدس آنلاین،  سمانه حسن‌پور در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان، اظهار داشت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه ۹۰۰ میلیارد تومان برای مجموعه‌های بیمارستانی استان شامل پنج پروژه مصوب شد که از منابع تسهیلات تبصره (۱۸) قانون بودجه، پرداخت خواهد شد و باعث افزایش اشتغال و بهبود شاخص‌های حوزه سلامت می‌شود.

وی تصریح کرد: این مجموعه‌ها بیمارستان فردوسی، بیمارستان مهرگان و درمانگاه نور شهرستان خرم‌آباد، درمانگاه شهرستان دلفان، مرکز جراحی محدود حکیم شهرستان دورود و امام رضا (ع) شهرستان بروجرد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه در این جلسه در خصوص بند ب تبصره (۱۱) تصمیم‌گیری شد، افزود: طبق این بند قانونی و آئین‌نامه مربوطه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مکلف است برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی واقع در محدوده و خارج از محدوده شهرها که طرح مصوب در ستاد بازآفرینی شهری دارند، اقدام به تعریف پروژه‌های زیرساختی کند و هرکدام از این سکونتگاه‌ها به نسبت جمعیت ساکن در این مناطق از محل مالیات بر ارزش‌افزوده ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، اعتبار دریافت خواهند کرد.

حسن‌پور، تصریح کرد: در استان لرستان در ابتدای سال تا پایان مهرماه سال جاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش‌افزوده از محل ماده ۳۹ به‌حساب شهرداری‌های استان واریز شده است.

وی گفت: پروژه‌های اولویت‌دار مشارکت عمومی - خصوصی در جلسه مطرح شد، ۳۰ پروژه منتخب که برای واگذاری به سرمایه‌گذاران در داخل و خارج استان مطالعه و فراخوان خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: در این جلسه نسبت‌های جمعیتی بر اساس آمار آخرین سرشماری نفوس و مسکن تصویب شد، اما تصویب پروژه‌های زیرساختی برای بررسی بیشتر به جلسه آتی شورا ماکول شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.