بارسلونا می خواهد ژائو فلیکس را بخرد و قصد دارد همان طور که اتلتیکو مادرید گریزمان را خرید، مهاجم پرتغالی را به شکل دائمی به خدمت بگیرد.

بارسلونا به دنبال خرید ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید با تاکتیک گریزمان

به گزارش قدس آنلاین، قصد بارسلونا و تمایل سران این باشگاه برای خرید ژائو فلیکس بر کسی پوشیده نیست. بارسلونا که در حال حاضر فلیکس را از اتلتیکو مادرید قرض گرفته، می خواهد برای مدت طولانی از وجود فلیکس بهره ببرد. 

بارسلونا چگونه می خواهد ژائو فلیکس را نگه دارد؟

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا همان طور با اتلتیکو مادرید مذاکره خواهد کرد که آنها برای جذب آنتوان گریزمان با بارسا مذاکره کردند. بارسا قرار نیست مبلغ بالایی را به اتلتی پیشنهاد کند و حداکثر 30 تا 40 میلیون یورو هزینه خواهد کرد. اگر اتلتی این پیشنهاد را قبول نکند، بارسا برای تمدید قرارداد قرضی ژائو فلیکس وارد عمل خواد شد. بارسا حاضر است قرارداد قرضی فلیکس را تا سال 2025 تمدید کند، مبلغی به اتلتیکو مادرید بدهد و دستمزد این بازیکن را هم خودش پرداخت کند. 

ژائو فلیکس دیگر نمی خواهد برای اتلتیکو مادرید بازی کند

ژائو فلیکس دیگر به هیچ عنوان قصد ندارد برای اتلتیکو مادرید بازی کند و در حقیقت هواداران این تیم هم به او اجازه انجام چنین کاری را نخواهند داد. خواسته خود بازیکن در این میان اهمیت زیادی دارد چون گریزمان هم با همین روش توانست بارسلونا را قانع کند که تنها در ازای 20 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید برگردد. فلیکس و مدیربرنامه هایش ژرژ مندس برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خودشان را انجام خواهند داد. در حقیقت مندس از همین حالا کارش را شروع کرده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.