شهید گمنام ۲۳ ساله که در عملیات کربلای یک و در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نایل و به تازگی تفحص شده پس از استقبال مردم روستاها و دانش آموزان در بیش از ۲۵ نقطه شهرستان بردسکن برای وداع  به ایستگاه جمعیت هلال احمر بردسکن رسید.

وداع اعضای جمعیت هلال احمر بردسکن با شهید گمنام ۲۳ ساله 

به گزارش قدس خراسان، در مراسم وداع با شهید گمنام که امدادگران، نجاتگران و اعضای جمعیت هلال احمر و اعضای شورای اجرایی این جمعیت و فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول دفتر بنیاد حفظ و آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تعداد دیگر از مسئولان ادارات حضور داشتند پیکر مطهر این شهید گمنام روی دستان اعضای جمعیت هلال احمر تشییع و شرکت کنندگان با این شهید گمنام با نوای گرم کربلایی باقر رمضانی از مداحان اهل بیت وداع کردند.

حسن جوان، رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن بیان کرد: خدا را شاکریم و توفیق شد پیکر این شهید گمنام ۲۳ ساله که قرار است در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در ساختمان سردار شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی تدفین شود در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید امدادگر سید احمد موسوی میزبان این شهید خوشنام باشیم.

وی بر ادامه دهنده راه شهدا تاکید کرد و افزود: امدادگران هلال احمر رهرو راه شهدا هستند.

در این مراسم سرهنگ علیرضا جنیدی، فرمانده سپاه شهرستان بردسکن از استقبال باشکوه مردم این شهرستان از شهید گمنام ۲۳ ساله قدردانی کرد و افزود: در ۴۸ ساعت گذشته که این شهید گمنام میهمان مردم شهرستان بود در بیش از ۲۵ نقطه روستایی و شهری، مدارس و دانشگاه آزاد اسلامی پیکر مطهر این شهید مورد استقبال قرار گرفت و با این شهید گمنام وداع کردند.

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن به درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:آنچه که رزمندگان ما را در دوران دفاع مقدس پیروز میدان کرد توکل به قدرت لایزال الهی بود و  ارتباطی در دل شب با حضرت زهرا و ائمه معصومین داشتند.

سرهنگ جنیدی عنوان کرد: راز به قله رسیدن شهدا، ایمان راسخ و توکل به خدای متعال بود که این گوهر نایاب تا امروز مایه قدرت و عزت ایران اسلامی شده است و شهدای عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس کاری کردند که تاکنون دیگر دشمن جرات چپ نگاه کردن به کشور را ندارد، این از ثمرات حماسه عظیم شهدای گرانقدر است.

وی بیان کرد: بزرگترین درس امروز شهدا به همه ملت مقاوم ایران، داشتن توکل به خدا در همه تنگناها و سختی‌ها است و امروز هم آنچه که می‌تواند ما را در همه میدان‌ها پیروز کند توکل به خداوند متعال است و گام برداشتن در مسیر شهدا است.

وی اظهار کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم پیام شهدا است و برای عاقبت‌به‌خیری باید در مسیر شهدا گام برداریم.

امشب هم آخرین ایستگاه وداع با شهید گمنام ۲۳ ساله در محل زورخانه ذوالفقار شهرستان بردسکن است که ورزشکاران باستانی کار با ضرب و نوای گرم مرشد کهنه سوار کشور استاد محمد رضا کفاش زاده به اجرای حرکات ورزش باستانی خواهند پرداخت و با پیکر این شهید گمنام وداع خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.