دبیر پسران قرارگاه استانی طرح میدان چهارده صفر دو از معرفی این طرح در مراسم اعتکاف به ۳۵۰۰ دانش آموز خبر داد.

معرفی طرح میدان «۱۴ صفر ۲» به بیش ۳۵۰۰ دانش‌آموز در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اکبر بنارضوی سه‌شنبه در نشست با استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: علی رغم فرصت کمی که در اختیار بود طی چند روز برگزاری مراسم اعتکاف، طرح میدان چهارده صفر دو به بیش از ۳۵۰۰ نفر معرفی و اطلاع رسانی شد.

دبیر پسران قرارگاه استانی طرح میدان چهارده صفر دو در ادامه با اشاره به آمار فعالیت قرارگاه‌های دانش‌آموزی طرح میدان چهارده صفر دو در شهرستان‌ها افزود: بیشترین فعالیت در بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی به ترتیب؛ شهرستان کوهسرخ، بجستان، خلیل آباد، گناباد، ناحیه ۳ مشهد و مشترکا بردسکن در رتبه پنجم بود و همچنین کمترین فعالیت مربوط به شهرستان‌های طرقبه و شاندیز، جلگه رخ، تبادکان، داورزن و مشترکا ناحیه ۲ مشهد، میان جلگه و ناحیه ۱ مشهد بوده است.

وی «مشارکت دانش آموزان» را تا به امروز قابل قبول دانست و گفت: درخواست داریم تا فرمانداران پای کار دانش‌آموزان آمده و ارتباط مستقیم خود را با آنها حفظ کنند و این ارتباط محدود و ختم به کارشناسان و سایر مسئولین نشود چرا که فرمانداران باید در اجرای طرح نظارت مستقیم داشته باشند.

بنارضوی در ادامه خواستار همکاری مراکز دولتی شد و بیان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در سراسر استان باشیم لذا از این جهت نیازمند هماهنگی مراکزی همچون کارخانه‌ها و شهرداری مشهد جهت فراهم کردن سرویس ایاب و ذهاب هستیم.

دبیر پسران قرارگاه استانی طرح میدان چهارده صفر دو با تاکید بر نقش پررنگ و اهمیت رسانه اظهار کرد: از مدیر کل صدا و سیما درخواست دارم که طرحی جهت پوشش تصویری فعالیت‌های قرارگاه‌های دانش‌آموزی این طرح در شهرستان تدوین و معرفی دبیران در دستور کار قرار گیرد.

وی دانش‌آموزان را راوی سلامت انتخابات دانست و افزود: امید است هماهنگی و مجوز مربوطه صادر شود تا دانش‌آموزان بتوانند به عنوان ناظر و راویان سلامت برگزاری انتخابات، در پای صندوق‌های اخذ رای حضور بهم رسانند.

بنا رضوی به نمایندگی از جامعه دانش‌آموزان خواستار حضور مسئولین در تریبون‌های دانش‌آموزی شد و اذعان کرد: دانش آموزان آینده‌سازان حقیقی و میدان داران اصلی کشور هستند و باید به نیازهای آنان توجه کرد.

دبیر پسران قرارگاه استانی طرح میدان چهارده صفر دو با اشاره به آمار کمی حول محور این طرح افزود: هدف ما در استان این است که از مقطع متوسطه از هر کلاس یک نفر فرمانده میدان باشد، ما ۲۰ هزار کلاس مقطع متوسطه در سطح استان خراسان رضوی داریم و تا آبان ماه سال جاری از این تعداد ۶ هزار فرمانده میدان پای کار آمده و تا بدین لحظه عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: هرکدام از فرمانده‌ها قرار است در محافل همانند مدرسه و مساجد با ۵۰ نفر به صورت چهره به چهره امر جهاد تبیین را دنبال کنند تا بتوانیم آمار جهاد تبیین را در استان به یک میلیون نفر برسانیم و در نهایت شاهد حضور بیش از پیش مردم عزیزمان در پای صندوق‌های رأی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.