نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات نقطه قوام، اقتدار و ثبات حاکمیت است که مشارکت پرشور مردم در آن، ثبات نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

انتخابات نقطه قوام، اقتدار و ثبات حاکمیت است

به گزارش قدس خراسان، علی اصغر عنابستانی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات رکن نظام مردم سالاری، مراجعه حاکمیت به مردم و پشتوانه خوبی برای نظام در همه عرصه‌ها است.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار تلاش عوامل مختلف برای برگزاری انتخابات پرشور، مردم هم باید با انگیزه بیایند و رای بدهند، چرا که با رای ندادن به طور یقین تغییری رخ نمی دهد و مشکلی از کشور حل نمی شود.

وی با اشاره به سفرهای استانی هیات دولت گفت: این سفرها ضرورت دارد زیرا مسائل کشور بهتر و ملموس تر توسط دولتمردان درک شده و راه حل‌های بهتری برای آنها پیدا می‌شود.

عنابستانی گفت: در سال های اخیر توسعه زیرساخت جاده های این منطقه مورد توجه جدی تری قرار گرفته است.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: تسریع در ساخت بخشی از باند دوم جاده‌ سبزوار - جوین - اسفراین، که تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای ۲۰ کیلومتر آن هزینه شده از آن جمله است که ۶ کیلومتر آن آسفالت و مابقی آن نیز آماده آسفالت است.

وی تصریح کرد: همچنین دوبانده کردن جاده سبزوار- ششتمد- بردسکن موضوعی حیاتی است که ردیف اعتباری مستقل برای آن لحاظ شده و بررسی مطالعات مرحله نخست و دوم آن انجام شده است.

عنابستانی ادامه داد: برای دوبانده کردن جاده سبزوار- خوشاب- قوچان- دوغایی نیز استعلام های مربوطه از محیط زیست و پدافند غیرعامل دریافت شده و اکنون در مرحله دریافت مجوز ماده ۲۳ است.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل مرحله نخست نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی سبزوار و پیگیری تسریع در روند جذب سرمایه گذاران برای منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: برای تکمیل طرح راه آهن سبزوار نیز جذب اعتبارات از محل ماده ۵۶، بودجه عمومی و تهاتر پیگیری و هماهنگی های لازم صورت گرفته است که امید است این طرح زیرساختی در دولت سیزدهم به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.