نخستین دوره کلاس داوری فوتسال مختص بانوان در مشهد با تدریس مریم پورجعفریان، داور بین‌المللی در مشهد برگزار شد.

نخستین کلاس داوری فوتسال مختص بانوان با تدریس مریم پورجعفریان در مشهد

به گزارش قدس آنلاین،  دبیرکل هیئت فوتبال خراسان رضوی در اینباره گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته توسط آقای اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان خانم مریم پورجعفریان، از افتخارات داوری فوتسال ایران با سابقه قضاوت و نظارت‌های بین‌المللی به حق خود در حوزه مدرسی رسید و امروز شاهد اولین کلاس داوری درجه 3 با مدرسی این داور گرانقدر بودیم.
محسن حیدری افزود: در این مسیر قطعاً باید از همراهی آقای مرادی، رئیس محترم دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و خانم فهیمی مسئول داوری بانوان تشکر کرد و بدون کمک این عزیزان، برگزاری این کلاس ممکن نبود.

وی ادامه داد: خوشحالم امروز شاهد اولین کلاس داوری فوتسال مختص بانوان بودیم و قطعا با حضور خانم پورجعفریان و برنامه‌ریزی کمیته‌های بانوان و داوران هیئت فوتبال استان، تعداد این کلاس‌ها افزایش خواهد یافت و فضا برای رشد داوران بانو فوتسال مهیاتر خواهد بود.

 دبیرکل هیئت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه متأسفانه فوتسال بانوان استان بعد از خانم پورجعفریان، داور بین‌المللی به خود ندیده است اظهار کرد: انتظار می‎رود با تلاش‌های خود ایشان شانس داوران استان برای حضور در عرصه بین‌الملل افزایش یابد، اتفاقی که با تلاش‌های خانم مافی‌نژاد در حوزه فوتبال بانوان صورت گرفته است.

محسن حیدری در پایان گفت: یک اتفاق خوب دیگر در این کلاس تقدیر از خانم محبوبه میراحمدی، داور پیشکسوت فوتسال بانوان استان و ناظر فعلی فدراسیون فوتبال بود؛ برنامه هیئت فوتبال همواره تقدیر از پیشکسوتان بوده و خوشحالم که این اتفاق در حوزه بانوان نیز انجام می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.