رئیس عمران، توسعه و بهسازی فضای سبز سازمان پارک‌های شهرداری مشهد از ساخت ۱۰۰ المان جدید برای استقبال از بهار در مشهد خبر داد.

ساخت ۱۰۰ المان جدید برای استقبال از بهار در مشهد

به گزارش قدس خراسان، حجت جدی اظهار کرد: امسال حدود ۱۰۶۰ المان در سطح شهر جانمایی خواهد شد که ٩۶٠ المان در چند سال گذشته ساخت شده و هر ساله در سطح شهر جانمایی می‌شود. این المان‌ها در اردیبهشت ماه جمع‌آوری، دپو و سپس بازسازی و تعمیر می‌شوند.

رئیس عمران، توسعه و بهسازی فضای سبز سازمان پارک‌های شهرداری مشهد با اشاره به جانمایی ١٠٠ المان‌ توپیاری، افزود: این المان‌ها از اوایل امسال در گلخانه‌های مجهز با سیستم تهویه متناسب نگهداری شده که از اوایل اسفندماه در اشکال مختلف در سطح شهر با یکسری گیاهان پوششی مخصوص جانمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ١٠٠ المان جدید با همکاری سازمان فرهنگی و خانه هنرمندان با مشارکت مردم ساخته می‌شود، تاکید کرد: طی فراخوانی با مشارکت مردم و با کارگیری مشاوره ‌از ۴۵٠ طرح پیشنهادی ۴۵ طرح تایید نهایی و در مرحله ساخت قرار گرفت.

جدی تصریح کرد: از ٢٢ بهمن جانمایی المان‌ها در سطح مناطق آغاز شده و تا ١۵ اسفندماه ادامه دارد. همزمان پیمانکاران کاشت گل هم در کنار ما هستند که براساس طرح‌های تایید شده با استفاده از گل‌های بنفشه، شب‌بو، مینا، چمنی، کالانکوره و سینره در المان‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس عمران، توسعه و بهسازی فضای سبز سازمان پارک‌های شهرداری مشهد تاکید کرد: با توجه با همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان المان‌ها مناسبتی نیز به ویژه در اطراف حرم مطهر جانمایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.