فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع، شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

اسراییل از هر نقطه به ما حمله کند، مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر حسین سلامی در گفت‌وگویی درباره پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند، ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا دفاع عمیق و چند لایه‌ای را در حریم هوایی فلسطین اشغالی ایجاد کرده بود که عبور از این سیستم چند لایه و پیشرفته کاری بسیار سخت و مستلزم این بود که نبوغی در طراحی در این حمله داشته باشیم. ده‌ها فروند پهباد، کروز و بالستیک توانستند این لایه‌های به ظاهر عمیق دفاعی را در هم بشکنند و اهداف ما را در سرزمین رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت‌ها کامل نیست، اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش‌های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.

وی گفت: مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغالگر رژیم صهیونیستی و آمریکا تا این لحظه بهتر از ما اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده و متوجه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.