آخرین تحولات لبنان

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راه‌اندازی خوابگاه‌های دانشجویی ویژه دانشجویان بین‌الملل در آینده نزدیک خبر داد.

خوابگاه‌های دانشجویی ویژه دانشجویان بین‌الملل راه‌اندازی می شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، شاپور بدیعی در حاشیه بازدید از مراحل راه اندازی خوابگاه دانشجویان بین الملل ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معاون آموزشی، توسعه و دانشجویی-فرهنگی، در راه‌اندازی این خوابگاه‌ها اظهار کرد: این خوابگاه با زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر در ۴ طبقه  در حال آماده سازی است  و تا دو ماه آینده پس از تجهیز راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: این خوابگاه ویژه دانشجویان دوره‌های کارشناسی و عمومی است و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دوره‌های کوتاه مدت تحصیلی در قسمت‌های مختلف و فلوشیپ، با دستور رییس دانشگاه مکان و فضای دیگری در نظر گرفته شده است.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با توجه به سطح فرهنگی دانشجویان بین‌الملل، تلاش شد، با همکاری معاونت توسعه و دانشجویی فرهنگی دانشگاه در انتهای خیابان سناباد خوابگاهی برای دانشجویان بین الملل راه‌اندازی شود. این خوابگاه‌ به دانشجویان بین‌الملل این امکان را می‌دهد که باتوجه به دوری از محل زندگی خود بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به تحصیل در کشور عزیزمان بپردازند.

 بدیعی افزود: در بازدیدی که به همراه قائم مقام معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صورت گرفت تصمیم بر آن شد تا در این خوابگاه فضایی برای اقامت والدین این دانشجویان در نظر گرفته شود تا در صورت ملاقات با خانواده خود بتوانند ساعاتی را با خانواده در این خوابگاه سپری کنند.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از دیگر امتیازات این خوابگاه می توان به سالن اجتماعات و سلف سرویس اشاره کرد. امکانات این خوابگاه متناسب با نیازهای دانشجویان در حال تجهیز است.  

وی از رییس دانشکده پزشکی (خانم دکتر محرری و اساتید دیگر از جمله آقای دکتر پاسدار که در امر آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانشجویان بین الملل همکاری لازم را با این معاونت داشتند تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.