فرمانده فراجا گفت: برهنگی و عریانی یکی از دسیسه های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

برهنگی و عریانی، یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست 

 به گزارش قدس خراسان، عصر امروز اجتماع مردمی حمایت از طرح نور با حضور مردم مشهد در میدان شهدای این شهر و با سخنرانی فرمانده فراجا در این مراسم به عنوان سخنران ویژه، برگزار شد. 

این اجتماع که در همان دقایق اولیه با حضور مردم مشهد در سنین مختلف و با عکس‌های شهدای امنیت همراه شد، با اجرای دسته‌جمعی سرود دختر ایران و سر دادن شعارهایی برای تشکر و حمایت از نیروی انتظامی و برنامه‌های فرهنگی ادامه یافت. 

سردار احمدرضا رادان در بخشی از سخنان خود موضوع برهنگی و عریانی را یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله دانست و خطاب به مردم مشهد که برای حمایت از طرح نور به میدان آمده بودند گفت: تا شما بیدار و در میدان باشید، نه دشمن خارجی و نه خناسان داخلی نخواهند توانست نقشه‌های خود را در کشور علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) اجرایی کنند. این بصیرت، خار چشم بدخواهان است و به شما افتخار می‌کنیم. 

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسئولان به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم، تصریح کرد: در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند، تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت(ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نکنیم. 

وی با بیان اینکه برخی بی‌حجابی را یک امر فرهنگی و اجتماعی می‌دانند و ما هم قبول داریم، متذکر شد: مگر هر مسئله اجتماعی بایدها و نبایدها ندارد؟ ما همواره هستیم برای دفاع از دختران و زنانمان و کیان حرمت خانواده. این اجتماعات، ۹دی‌های حجاب و عفاف است. آفرینندگان ۹دی‌های جدید، همه ما از شما تشکر می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.